Microsoft Flight yayınlandı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Microsoft Flight yayınlandı


Microsoft, uzun zamandır merakla beklenen uçuş simülasyon oyun Microsoft Flight'ı
yayınladı.

Kullanıcılara ücretsiz olarak sunulan simülasyonu indirmeden önce Games for
Windows Live istemci yazılımını yüklemeniz
gerekiyor.

Yüklendikten sonra artık bu adresden oyunu indirebilir, istediğiniz gibi uçuşun keyfini
sürebilirsiniz.

Ancak küçük bir not... Oyun ile gelen birkaç uçak ücretsiz. Diğer uçaklar ile simülasyon keyfi
için ise uçaklara göre farklı ücret ödemeniz
gerekiyor.
 
Tepkiler: L-LumieRe ve CryDaqqeR

mrtcn307

Üye
ücretsiz dediğinde şaşırdım ama ücret alıyorlarmış bir denemek lazım ama flight simulator x de güzel
 
    Konu Sahibi
Doğrusu bende şaşırdım bi kaç uçak dışındakiler ücretli. Bu oyunun hiç birini oynamadım sen oynadın galiba güzel mi tavsiye eder misin
 

Nextman

Emekli Yönetici
Ben bu similatörü yaklaşık 9 yıldır kullanıyorum bakalım bunda ne değişiklikler var 30 GB yer kaplıyor pcde
 

mrtcn307

Üye
Doğrusu bende şaşırdım bi kaç uçak dışındakiler ücretli. Bu oyunun hiç birini oynamadım sen oynadın galiba güzel mi tavsiye eder misin

fsx i oynadım tavsiye ederim tuş kombinasyonu fazla ama önemlileri bildikten sonra rahat oynanır bir de online oynama şansınız da var tabi
 

Nextman

Emekli Yönetici
Atatürk havaalanı iniş anı



 

mrtcn307

Üye
ekran kartın iyiymiş ben bu kadar özelliği açarsam pc donup kalıyor
 

Nextman

Emekli Yönetici
ekran kartın iyiymiş ben bu kadar özelliği açarsam pc donup kalıyor

Ben hem video editlemek için birde sırf bu oyun için ne paralar döktüm .Gerçi parada kazanmadık değil hani.Oyunun tek rakibi var oda

X-plane

Sağlam oyun yaptılar microsofta karşı bu sefer.Oyundan bir görüntü bu arada oyunun sadece setup ve eklentileride 61 GB

 

mrtcn307

Üye
x-plane i ilk defa duydum ama görünüş olarak güzel boyutu da grafiklerini belli eder derecede
 

SHS

Üye
oyuna bak
oyunun büyüklüğüne bak
anca resmine bakar, oynanış videosunu vs izlerim
 
Tepkiler: L-LumieRe ve Nextman
    Konu Sahibi
ne büyük oyun öyle
Ben lock on fc2 ile falcon oynuyorum bunu da denemem lazım hemen. Benim pc kaldırır demi

İntel i3 işlemci
2 gb ati hd 4600 ekran kartı
4 gb ddr3 ram
 

Nextman

Emekli Yönetici
ne büyük oyun öyle
Ben lock on fc2 ile falcon oynuyorum bunu da denemem lazım hemen. Benim pc kaldırır demi

İntel i3 işlemci
2 gb ati hd 4600 ekran kartı
4 gb ddr3 ram


Xplane ana sayfasında sistem özellikleri beni güldürdü zaten .FSX içinde böyle demişlerdi ama durum hiçte öle olmadığı daha sonra anlaşıldı.


X-Plane 10 requires, at the minimum,
  • a 2 GHz, dual-core CPU,
  • 2 GB of RAM,
  • a DVD-ROM, and
  • a DirectX 9.0c-capable video card with 128 MB of on-board, dedicated video RAM (VRAM). See for graphics card compatibility.
However, for the best experience, we recommend the following:
  • a 3 GHz, multi-core CPU (or, even better, multiple processors),
  • 4 GB of RAM,
  • a DVD-ROM, and
  • a DirectX 10-capable (DX11 preferred) video card with 1 GB of on-board, dedicated VRAM.

Ben bu oyunlar ve işim için bayağı para döktüğümü söyleyebilirim.

Benim sistem özellikleride kısa şöle

intel İ7 870 3.2

Nvidia quadro 4000 2GB 256 bit ekran kartı

8 gb ddr 3 2200 ram
 
Çok güzel bir oyun deneyeceğim bu oyunu
 
    Konu Sahibi

Vay vay vay sisteme bak
Savaş uçaklı simülator sever misin ?


----------Eklendi @ 21:35:50 ---------- Yazıldı @ 21:35:03 ----------

Çok güzel bir oyun deneyeceğim bu oyunu

Bende ilk defa deneyeceğim
 
Tepkiler: Nextman ve spy ghost

Nextman

Emekli Yönetici
Hawx2'yi bitirdim güzel bir oyundu .Sistem içinde teşekkürler çok çaba sarfettim ama
 
Tepkiler: By_GaBLiN

offf oyuna bak be yeni duydum
oguz deneyelim şunu
benim pc yi kurarsam ilk iş x-plane
 
Tepkiler: By_GaBLiN

Nextman

Emekli Yönetici
Arasıra kendime uçakta yapıyorum bakalım resimde görmüşsünüzdür ama Favori Simulatörüm Flight Simulator X .Bu oyun işini gerçekten iyi yapıyor ve eklenti desteği daha fazla.

 
    Konu Sahibi


offf oyuna bak be yeni duydum
oguz deneyelim şunu
benim pc yi kurarsam ilk iş x-plane

X-Plane 10 Çıkmış 2011 Manyak Bi Şey Bi Kaç Caps Ekleyim



Alttaki Uzay Mekiği İşe Bak



Bu Oyun İçin Bi Adsl 2+ Lazım İnmez Bu 55 Gb Dile Kolay Şimdi X-Plane De Sadece Savaş Uçaklarını Mı Yoksa Yolcu Yolcu Uçaklarını Da Mı Kullanabiliyoruz Flight Simulatör X De Hep Yolcu Uçağı Değil Mi ???
 

Nextman

Emekli Yönetici


Hayır Flight simulatorde istediğin uçağı oyun destekteldiği sürece kullanabilirsin ben pek fazla zaten uçak eklemei sevmiyorum oyunu dahada ağırlaştırıyor çünkü.Ayrıca yolcu taşıma ,tarifeli uçuşlar gibi sayısız eklentisile oyun olmaktan çıkıyor .Akşama bende müsait olursam kendi oyunumdan bir kaç ekran görüntüsü paylaşırım.




----------------------------------------------------------------------------------------------
Kalkış anı Atatürk Havaalanı




Marmara semaları


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...