Microsoft Dialer Aralık Ayında Android için Geliyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Microsoft Dialer Aralık Ayında Android için Geliyor!
Microsoft, Android platformu için yeni bir uygulamayı daha sunmaya hazırlanıyor.


Evrensel Uygulama platformu çerçevesinde çapraz platform destekli uygulamalarını hızla artıran Microsoft, mobil alanda rakipleri İos ve Android platformları için de uygulamalar sunmaya devam ediyor. Geçtiğimiz dönemde OneDrive, Skype, Outlook Mail gibi uygulamaları İos ve Android platformları için sunan Microsoft, şimdi de Microsoft Dialer adıyla yeni bir arama uygulamasını Android platformu için Google Play Store’da yayınlamaya hazırlanıyor.

Microsoft Dialer, Android akıllı telefonlarda numara çevirici olarak da adlandırılan telefon uygulamasının yerini alırken, gelişmiş özellikleri ile dikkat çekecek. Gadget360 tarafından paylaşılan ekran görüntülerinde de görüldüğü üzere, şık bir tasarıma sahip Microsoft Dialer uygulaması aynı zamanda Truecaller benzeri arayan kimliğini gösterme özelliğine de sahip olacak.

Hindistan’da testlerine devam edildiği belirtilen Microsoft Dialer uygulamasının bir diğer önemli özelliği ise yakınlarda kişilerin ilgi alanlarını göstermesi olacak. Rehber entegrasyonunun da olacağı iddia edilen Microsoft Dialer ayrıca yakınlardaki kişiler hakkında detaylı bilgiler de sunacak.

Microsoft Dialer uygulamasının testlerinin Hindistan’da devam ettiği ve Aralık ayının ikinci yarısında yine ilk olarak Hindistan’da kullanıma sunulacağı belirtiliyor. Öte yandan Microsoft’un uygulamanın Windows 10 Mobile versiyonu üzerinde de çalıştığı ve Aralık veya Ocak ayında Microsoft Dialer uygulamasının Windows 10 Mobile akıllı telefonlar için de kullanıma sunulacağı belirtiliyor.

Microsoft Dialer Aralık Ayında Android için Geliyor! - MaxiCep
 
  • Beğen
Tepkiler: Mesut Aktaş


Rygebin

Rygebin

Üye
Zaten bu bi eksikti toptan geçseler androide nasil olur :angry:
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Adamlar işi biliyor ama geriden geliyorlar :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra ve kaankulahli
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Biri bu mikropsofta elinde Windowsphone diye diye işletim sistemi olduğunu, kendi mağazalarında kendilerine ait bütün uygulamaların diğer platformlardan daha kötü durumda olduğunu hatırlatsın bence.
Asıl bomba Cortanayı diğer sistemlere sunması olacak. Hayretle ve ibretle micropsoftu takip etmeye devam.....
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Biri bu mikropsofta elinde Windowsphone diye diye işletim sistemi olduğunu, kendi mağazalarında kendilerine ait bütün uygulamaların diğer platformlardan daha kötü durumda olduğunu hatırlatsın bence.
Asıl bomba Cortanayı diğer sistemlere sunması olacak. Hayretle ve ibretle micropsoftu takip etmeye devam.....
Yaptigi ne kadar saçma wpyi batiracak resmen
 


Üst Alt