Messi: "Türkiye denince Galatasaray"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Messi: "Türkiye denince Galatasaray"
Messi: "Türkiye denince Galatasaray"

Özbekistan Futbol Federasyonu'nun davetlisi olarak Taşkent'e giden Barcelona'nın Arjantinli yıldızı Lionel Messi, Türk futbolu hakkında ilginç açıklamalarda bulundu. Messi, Türkiye'ye transferi söz konusu olursa hangi kulübü tercih edeceği yolundaki soruya, "Barcelona'da çok mutluyum ve kesinlikle ayrılmayı düşünmüyorum. Türkiye denildiğinde aklıma gelen tek şey ise Galatasaray" ifadelerini kullandı.

--------------- Ekleme ---------------

Üstüne laf var mı :)
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Haberi fotogol fotosporda gördüm:)Gerisini siz düşünün.. Bırakın aslı olmayan saçma sapan haberleri..Messi mi demiş bunu öyle mi :) Güldürmeyin bu kadarınada.
 
suur1907

suur1907

Üye
ha ha ha neymiş galatasaray mış ya ben bu gsli leri anlamıyorum gs bir zamanlar zidaneı getiriyolardı ona dahi inandılar türkiye dedin mi efsane fb kardeş bunu böyle bileceksin el classico
 
HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
DiaBLoS™;1180086' Alıntı:
Haberi fotogol fotosporda gördüm:)Gerisini siz düşünün.. Bırakın aslı olmayan saçma sapan haberleri..Messi mi demiş bunu öyle mi :) Güldürmeyin bu kadarınada.

Haberi Atv ve NtvSpor da da yayınladılar ;) takip etseydin görürdün..fotomaç ve fanatikde yazdı..

ha ha ha neymiş galatasaray mış ya ben bu gsli leri anlamıyorum gs bir zamanlar zidaneı getiriyolardı ona dahi inandılar türkiye dedin mi efsane fb kardeş bunu böyle bileceksin el classico
ya sen bi düzgün cev yaz yaw.. sizin de kadroyu görmüştük neydi o öyle ronaldinholar buffonlar gerarrdlar :D kaldınız yine josico ya maldonadoya volkana :D aynen devam
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
DiaBLoS™;1180086' Alıntı:
Haberi fotogol fotosporda gördüm:)Gerisini siz düşünün.. Bırakın aslı olmayan saçma sapan haberleri..Messi mi demiş bunu öyle mi :) Güldürmeyin bu kadarınada.
haberlere de çıktı takip etseydin ;)

--------------- Ekleme ---------------

ha ha ha neymiş galatasaray mış ya ben bu gsli leri anlamıyorum gs bir zamanlar zidaneı getiriyolardı ona dahi inandılar türkiye dedin mi efsane fb kardeş bunu böyle bileceksin el classico
el classico ne demek sen biliyon mu ki kullanıyon ?
El classico=Real Madrid ve Barcelona takımları arasında oynanan maclara denir Gs-Fb ile bi ilgisi yok yani ;)

+ Fb efsane diosun ona ztn bisi demiyorum :D

Bide su yıldız Sandıgınız R.carlos a sorun bakalım fb ye gelmeden once Türkiye'den kimi tanıyordu ?????
eminim ki Gs ye karsı oynamak ıcın gelmıstır Fb ye nede olsa Bir sene icinde Dünyanın en iyi takımıyla Gs ye 2 kez yenılmek agır gelmıs olacak ;)
 
dogandoganay

dogandoganay

Üye
inanmam yaa sölemişte olabilir ama bence yalan haberr
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Sadece gülüyorum :D
 

Dwyane_Wade

Üye
Messi'nin bu lafı hiçbir şeyi değiştirmez...Fenerbahçe artık Avrupa'nın yeni Prensi...:)
 
arslansem

arslansem

Üye
    Konu Sahibi
Messi'nin bu lafı hiçbir şeyi değiştirmez...Fenerbahçe artık Avrupa'nın yeni Prensi...:)
Prens mi :D tesadüf çeyrek final oynadınız diye tarihinizde tek başarınızla prens mi olacaksınız :D komik
 

Dwyane_Wade

Üye
Prens mi :D tesadüf çeyrek final oynadınız diye tarihinizde tek başarınızla prens mi olacaksınız :D komik

Sizde tesadüf uefa kupasını aldınız diye...Türkiye'nin avrupa'da ki markası mı olacaksınız...Bu daha da komik...:D
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
Maradona ya
fenerbahçeyi tanıyormusunuz" diye sormuşlar
Maradona nın cevabı "kim o galatasarayın futbolcusu mu? :D
sizce başka bişiye gerek varmı :D
 
suur1907

suur1907

Üye
yav bu gaaaaaaaaallllllllllllaaaaaaaaasssssssaaaarrrrrraaaaaaaaayyyyyyylılar hala daha konuşuyor mu el classico nun ne olduğunu biz biliyoruz zaten anlatmana gerk yok oradaki el classiconun ne olduğunu anlamadıysan iyi dinle tazıyorum buraya iyi bak buradaki el classico fenerin 10 seneden beri gassarayı kadıköyde yenmesi ayhan diyorki bize orda bir şeylert oluyor diyor hala anlamadın mı bebim fotoğrafa bak ne olduğunu anlarsın
 
qurbuz

qurbuz

Üye
prenses olacaktı heralde aziziye:ehe





messi bu açıklamayı yaptı herkes açıkladı teknoloji ilerledi takip edin (yoksa fortis türkiye kupasını gören ilk fbler senesinde mi kaldınız:ehe)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt