MSN Messenger Messenger Plus! Live'ın, SweetIM Uyumu

Sponsorlu Bağlantılar

Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Messenger Plus! Live'ın, SweetIM Uyumu
Messenger Plus! Live'ın, SweetIM ve SmileyCentral adlı programların yüklü olduğu bilgisayarlarda Windows Live Messenger'la bazı uyumsuzluk sorunları çıkarttığı biliniyordu. Bu yüzden MsgPlus! ile bu programlar arasında bir tercih yapmak zorunda kalıyorduk. Ancak SweetIM ve MsgPlus!'ın programcılarının ortak çalışması sonucu bu uyumsuzluk giderildi ve her iki programın da birbirlerini engellemeden bilgisayarda çalışabilmeleri sağlandı. Bu hata gideriminden yararlanmak için MsgPlus!'ın en az 4.60 sürümü gerekiyor ancak SweetIM için ise kesin bir sürüm bilgisi bilmiyorum, gerçi bütün programların son sürümlerini kullanmak en iyisi.
 

Benzer Konular



Üst Alt