Messenger ingilizce oldu lütfen yardım (Çözüldü)

Sponsorlu Bağlantılar

619619

Üye
    Konu Sahibi
Messenger ingilizce oldu lütfen yardım (Çözüldü)
bilgisayara format attırdım msni yükleyince ingilizceydi onu güncelledim 3.1 sonra 2009 versiyonu yükledim ama hala heryer ingilizce nasıl türkçe yapabilirim lütfen yardım edin nolur.
 


Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Sisteminizde yüklü olan MSN yazılımını kaldırın ve indirip yükleyin...
 

619619

Üye
    Konu Sahibi
bi deniyim inşallah olur :D
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
İnşallah...Kolay gelsin...;)
 

619619

Üye
    Konu Sahibi
Çok sağol çok teşekkür ederim oldu ellerin dert görmesin :D
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Rica ederim kardeşim...Sen de sağol...;)
 

(.^_^.)

Üye
inşallah çalışır dua ediyorum :) saol yinede konuyu açanada cevaplayanadaa Allah razı olsun
 


Üst Alt