Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Messenger ingilizce oldu lütfen yardım (Çözüldü)
Sponsorlu Bağlantılar
619619
Üye
Konu Sahibi
Messenger ingilizce oldu lütfen yardım (Çözüldü)
bilgisayara format attırdım msni yükleyince ingilizceydi onu güncelledim 3.1 sonra 2009 versiyonu yükledim ama hala heryer ingilizce nasıl türkçe yapabilirim lütfen yardım edin nolur.
Nedved
Emekli Yönetici
Sisteminizde yüklü olan MSN yazılımını kaldırın ve
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
indirip yükleyin...
619619
Üye
Konu Sahibi
bi deniyim inşallah olur
Nedved
Emekli Yönetici
İnşallah...Kolay gelsin...
619619
Üye
Konu Sahibi
Çok sağol çok teşekkür ederim oldu ellerin dert görmesin
Nedved
Emekli Yönetici
Rica ederim kardeşim...Sen de sağol...
(.^_^.)
Üye
inşallah çalışır dua ediyorum saol yinede konuyu açanada cevaplayanadaa Allah razı olsun