Windows Live Messenger servisini uyumlu cihaza sahip olan tüm faturalı ve kontörlü hat sahipleri kullanabilir.
Servisi destekleyen uyumlu telefon modelleri aşağıdaki gibidir:
- <LI style="FILTER: true">Motorola: V3x, Z6 <LI style="FILTER: true">Nokia: 1680c, 2610 ,2630, 2680s, 3110c, 3120c, 3220, 3230,3500c, 3600s, 5000, 5200, 5300, 5310, 5610, 6020, 6030,6070, 6080, 6085,6101, 6111, 6120, 6120c, 6220c, 6131, 6151, 6230, 6230i, 6233,6260, 6270, 6280, 6288, 6300, 6500c, 6500s, 6600, 6630, 6670, 6680, 6681, 7610, 8800, E50, E51, E61i, E65, E71, N70, N71, N72, N73, N76, N78, N79,N80, N81,N82,N85, N90,N91, N93, N95, N96 <LI style="FILTER: true">Samsung: E250, J700, L700, U700
- Sony Ericsson: K610i, K750i, K790i ,W810i, Z610i
Hemen MSN yazıp 7777'ye gönderin, gelen linke tıklayıp uygulamayı cep telefonunuza yükleyerek, MSN'i kullanmaya başlayın.
Windows Live Messenger'a giriş yapabilmek için telefonunuzda TURKCELL MSN ayarlarının yapılması gerekmektedir.
Eğer telefonunuzda bağlantı ayarları mevcut değilse MSN yazıp 2222'ye göndermeniz yeterli. Ayarlarınız kısa bir süre içinde telefonunuza gönderilecektir. Ayarlar için gönderip alacağınız tüm mesajlar ücretsizdir.