Messenger ile ilgili sorunum var.. =(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qweqwerrr

Üye
    Konu Sahibi
Messenger ile ilgili sorunum var.. =(
samsung s3500 kullanıyorum java tabanlı bir samsung modeli live messenger ı çalıştırabiliyor fakat msn yazıp 2222 ye gönderdiğim zaman gelen mesajda telefonunuz uyumlu değildir diyor.Bu ayarları manuel olarak kendim yapmam mümkün mü ?Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim :)
 


Suv@Ri

Suv@Ri

Üye
kardesim bildigim kadarıyla msn yazıp 7777'ye göndereceksin ayar icin..
 

qweqwerrr

Üye
    Konu Sahibi
yok gönderiyorum uyumlu değil diyor ama e 250 ye bile uyumlu. bu telefon ondan daha üst model :(
 
Suv@Ri

Suv@Ri

Üye
alttaki yazı turkcellin sitesinden alıntıdır..malesef senin telefonun uyumlu degil.

Windows Live Messenger servisini uyumlu cihaza sahip olan tüm faturalı ve kontörlü hat sahipleri kullanabilir.
Servisi destekleyen uyumlu telefon modelleri aşağıdaki gibidir:
  • <LI style="FILTER: true">Motorola: V3x, Z6 <LI style="FILTER: true">Nokia: 1680c, 2610 ,2630, 2680s, 3110c, 3120c, 3220, 3230,3500c, 3600s, 5000, 5200, 5300, 5310, 5610, 6020, 6030,6070, 6080, 6085,6101, 6111, 6120, 6120c, 6220c, 6131, 6151, 6230, 6230i, 6233,6260, 6270, 6280, 6288, 6300, 6500c, 6500s, 6600, 6630, 6670, 6680, 6681, 7610, 8800, E50, E51, E61i, E65, E71, N70, N71, N72, N73, N76, N78, N79,N80, N81,N82,N85, N90,N91, N93, N95, N96 <LI style="FILTER: true">Samsung: E250, J700, L700, U700
  • Sony Ericsson: K610i, K750i, K790i ,W810i, Z610i
Hemen MSN yazıp 7777'ye gönderin, gelen linke tıklayıp uygulamayı cep telefonunuza yükleyerek, MSN'i kullanmaya başlayın.
Windows Live Messenger'a giriş yapabilmek için telefonunuzda TURKCELL MSN ayarlarının yapılması gerekmektedir.
Eğer telefonunuzda bağlantı ayarları mevcut değilse MSN yazıp 2222'ye göndermeniz yeterli. Ayarlarınız kısa bir süre içinde telefonunuza gönderilecektir. Ayarlar için gönderip alacağınız tüm mesajlar ücretsizdir.
 

qweqwerrr

Üye
    Konu Sahibi
işte sorun zaten bağlantı ayarlarında gelmiyor telefonuma :(
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Telefon uyumsuz ise, Müşteri hizmetlerini rencide edin.
 

qweqwerrr

Üye
    Konu Sahibi
off sorun keşke onla bitse :(
 

cbnnp

Üye
ya bişey sormak istiyorum şimdi telefon uyumsuz ise hiç bir şekilde ayar yapılamıyormu yani e buddy gbi programlardandamı giriş yapamam
 
Laz0vic

Laz0vic

Üye
hayır diğerlerine giriş yaparsın. onlar turkcell msn wap değil, turkcell wap ayarlarını kullanıyor.onları çalıştırabilirsin telefonunda.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt