KorayEdis
Üye
Mesajlarım silindi... Geri donusum olurmu
Sa
Arkadaslar benım nokıa markasında bır telefonum var ve ıkı gun once mesajlarım yanlıslıkla sılındı.Sılınen mesajlarım gercekten benım ıcın cok onemlıydı.SIlınen bu mesjlrımı herhangı bır sekılde tekrar getırme ımkanım varmı bılemıyorum.Herhangı bır fıkrı olan arkadaslrdan yardım ıstıyorum....
Not:Mesajlrın sılındıgı cep telefonu ozellıksız br telefon( kamerasız,hafıza kartsız)
hafıza kartı olsydı ve mesajlar orda olsaydı herhalde bır donusum olabılıryormus ama mesajlar telefonun kendı hafızasındaydı.
Simdiden Teşekkürler
Arkadaslar benım nokıa markasında bır telefonum var ve ıkı gun once mesajlarım yanlıslıkla sılındı.Sılınen mesajlarım gercekten benım ıcın cok onemlıydı.SIlınen bu mesjlrımı herhangı bır sekılde tekrar getırme ımkanım varmı bılemıyorum.Herhangı bır fıkrı olan arkadaslrdan yardım ıstıyorum....
Not:Mesajlrın sılındıgı cep telefonu ozellıksız br telefon( kamerasız,hafıza kartsız)
hafıza kartı olsydı ve mesajlar orda olsaydı herhalde bır donusum olabılıryormus ama mesajlar telefonun kendı hafızasındaydı.
Simdiden Teşekkürler
