Mesajlar tekrar tekrar geliyor !!

Sponsorlu Bağlantılar

erkanaymak

erkanaymak

Üye
    Konu Sahibi
Mesajlar tekrar tekrar geliyor !!
Arkadaşlar vodafone hattıma gün içinde gelen bir mesaj tekrar tekrar en az on kere falan gelmektedir. Bir de bir kaç kişiyle mesajlaşmaya başlayınca artık telefona gece gündüz devamlı mesajlar geliyor daraltıyor adamı telefonum samsung star acaba telden mi dedim ama başka telefonlarda da geliyor mesajlar sabah bi uyanıyorum yüzlerce mesaj bile gelmiş oluyor bu konuda bir fikri olan var mı:allalla:
 


By Savliusta

By Savliusta

Üye
benim arkadaşa 2 dkya bi bakıyeniz bitmiştir diye mesaj geliyo seninkide onun gibi birşeymi kardeş ?
 
S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Telden değil Vodafone'dan kaynaklanıyor... Biraz sabır düzelecektir yakında...
 

bensensizim

Üye
evet ayni sorun bende de var telim samsung corby msjlar sürekli tekrar ediyor
 
william75

william75

Üye
Ben onu şöyle duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum. artık reklam mesajları yasaklandığı için firmalar mesaj atamıyor ama direk bir şekilde ara yüze girip ekranda beliriyor. kardeşimin nokia slider var hattı turkcell o da çok şikayetçi.
 
gölgee_65

gölgee_65

Üye
Arkadaşlar vodafone hattıma gün içinde gelen bir mesaj tekrar tekrar en az on kere falan gelmektedir. Bir de bir kaç kişiyle mesajlaşmaya başlayınca artık telefona gece gündüz devamlı mesajlar geliyor daraltıyor adamı telefonum samsung star acaba telden mi dedim ama başka telefonlarda da geliyor mesajlar sabah bi uyanıyorum yüzlerce mesaj bile gelmiş oluyor bu konuda bir fikri olan var mı:allalla:

Arkadaşım bu sorun samsung dokunmatik modellerin çoğunda yaşanan bir durum. Sorun yazılımsal olacaktır mutlaka. Geçici çözüm olarak batarya çıkar tak bir süreliğine düzelir ama kalıcı çözüm için tele yeni son bir yazılım atmaktır. :oke:
 

webcreator-m

Üye
aynı sorun bendede var. nokia kullanıyorum ama sorun telden değil operatörden kaynaklıymış. vodafone kullanıyorum. Bu sıralar başladı. Umarım kısa zamanda düzelir.
 
erkanaymak

erkanaymak

Üye
    Konu Sahibi
düzelmiyor bende hala devam ediyorum hat değiştirmek demekte tüm numaraları taşı uğraş dur :off:
 

maniac002

Üye
aynı sorun bendede war arkadaşım . samsung 5233t kullanıcısıyım . turkcellde böle bişe yaşamadım . hattımı wodafona taşıdım taşımaz olaydım telefonu kırcam parçalıcam bıktım artık . gün içerisinde atılan msjlar ayrıca geçmiş günlerde gelen mesajlar dahilll onlarca kez tekrar tekrar geliyor . mesaj silmekten yazamıyorum :off: vodofonu arıyorum telefonunuzdan kaynaklanıyo dediler arkadaş garantiden geldi telefon gene aynı . başka tel kullandın gene aynı . kulakları çınlıyo vodofonun . hatim indirdim . AMİN ....
 

Casio Murat

Üye
banada olmuştu güç bela kurtuldum..#
 

Benzer Konular



Üst Alt