Mesaj yazdıktan sonraki bilgilendirme ..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Mesaj yazdıktan sonraki bilgilendirme ..
Gece yarısından beri dikkat ediyorum da mesaj yazdıktan sonra hep aşağıdaki resimde görülen bilgilendirme sayfası çıkıyor. Bu her üyede var mı?


[/URL]
 


Ozan

Ozan

Admin
Evet bu kapalıydı bir süre açık deneyecegim nedeni bazı arkadaslar symbian forumlarına ve ana sayfa haberlerine baslık açamıyoruz diyorlar, konuyu gönderiyorlar ama tekrar forum sayfasına dönüyor ve baslık görünmüyor nedeni yöneticilerin onaylaması lazım ki görülsün, sadece symbian forumlarında iyi bi arsiv amaçlı her konuyu kontrol etmek durumundayız.

Bu özellik devrede iken, zaten yukarıdaki resimde gösterdigin gibi bilgilendirme tam anlamı ile var

Nasıl sizce olumsuz bir özellikmi ? :aman2:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yok, değil de bilgilendirme de admin kontrolü yazınca bir sorayım dedim. :)
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
ben ce kötü :)
 

M@xWeL

Üye
bir mahsuru yok hızlıca akıp gidiyor
 
Ozan

Ozan

Admin
Onay gerektiren forumlarda, bilgilendirme amaçlı alternatif bir çözüm bularak bunu kapatıcaz kısa zamanda.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt