Evet bu kapalıydı bir süre açık deneyecegim nedeni bazı arkadaslar symbian forumlarına ve ana sayfa haberlerine baslık açamıyoruz diyorlar, konuyu gönderiyorlar ama tekrar forum sayfasına dönüyor ve baslık görünmüyor nedeni yöneticilerin onaylaması lazım ki görülsün, sadece symbian forumlarında iyi bi arsiv amaçlı her konuyu kontrol etmek durumundayız.
Bu özellik devrede iken, zaten yukarıdaki resimde gösterdigin gibi bilgilendirme tam anlamı ile var
Nasıl sizce olumsuz bir özellikmi ?
