Mesaj önizlemesi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
Mesaj önizlemesi ?
Xp kurduğumdan beri mesaj önizlemesi gelmiyor
hani mesela 'ye tıklayınca mesaj'ı göndermeden editör üzeinde önizleme gösteriyor ya
ama şimdi önizleme değil kodları gösteriyor
bende yeni tema gelecek diye bişey demedim ama çok kod kullanınca karışıyor mesela benim imzada
küçük yazıları sağ'a koyacağım olmadı kodlar karışıyor
PHP:
[CENTER][IMG]http://i.imgur.com/wNObK.gif[/IMG][/CENTER][URL="http://www.maxicep.com/gruplar/anti-android-we-love-symbian-474/"][COLOR="deepskyblue"][SIZE="1"]Anti android[/SIZE][/COLOR][/URL]
[SIZE="1"][URL="http://www.maxicep.com/pc-wallpaper/maxicep-duvarkagidi-528341.html"]maxicep duvarkağıdı[/URL][/SIZE][SIZE="1"][RIGHT][URL="http://www.facebook.com/tetrisbattle.champion"][COLOR="orange"]facebook[/COLOR][/URL][/RIGHT][/SIZE]
bu java eklentisimiydi ? bende java yok ?
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
hangi tarayıcıyı kullanıyorsun? İkinci resimdeki işaretlediğim buton yokmu sende



 
Tepkiler: Nef'i

Nef'i

Üye
    Konu Sahibi
Çok teşekkür ederim o butonu hiç merak etmemiştim
+rep
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...