Dobraokuyucu
Üye
-
Konu Sahibi
-
Niye çekilmesinTelefondan yazılır
Kağıda yazılır
Telefondan mesaj gönderilir yani atılır
Mesaj alınır
Çekilmez
Kısacası yazılır
Ya kalem ya klavye ile yazılır
Oha çok mantıklı yazdım
Telgraf değil de o yüzdenNiye çekilmesin
Hiç mesaj çekmek diye bir şey duymadın mıTelgraf değil de o yüzden
YoHiç mesaj çekmek diye bir şey duymadın mı
Eski kafalıysan duyman lazımYo
Ben yeni nesil eski kafalı
Biriyim
O halde ben neyimEski kafalıysan duyman lazım
Yok ama yeni nesilsin
Bir öge sinO halde ben neyim
Yersen3500. Mesaj
son mesajım olabilir
Geri dönmeyebilirim
YememYersen
Bedava Nasıl Yemezsin
Bedava olan neBedava Nasıl Yemezsin
3573.mesaj son mesajım olmuş3500. Mesaj
son mesajım olabilir
Geri dönmeyebilirim
Öge değilim
İnsanım
Adamım
@DarkredBlue61Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?