Mesaj ne yapılır?

    Konu Sahibi
Mesaj ne yapılır?
Bu mesaj atılır mı yazılır mı çekilir mi ne yapılır bu mesaja biri buna açılık getirmeli
 

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Telefondan yazılır
Kağıda yazılır
Telefondan mesaj gönderilir yani atılır
Mesaj alınır
Çekilmez
Kısacası yazılır
Ya kalem ya klavye ile yazılır

Oha çok mantıklı yazdım
 
Tepkiler: 0sıfırcı, DarkredBlue61 ve Dobraokuyucu

Baydırman

Moderator
Telefondan yazılır
Kağıda yazılır
Telefondan mesaj gönderilir yani atılır
Mesaj alınır
Çekilmez
Kısacası yazılır
Ya kalem ya klavye ile yazılır

Oha çok mantıklı yazdım
Niye çekilmesin
 
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Silinen Üye 2625978

Baydırman

Moderator
Hem atılır hem yazılır hem çekilir
 
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Silinen Üye 2625978
ben atar geçerim polemiğe girmem.

bu arada isteyene atarım beyler imza kolpaçino
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve Dobraokuyucu

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
3500. Mesaj
son mesajım olabilir
Geri dönmeyebilirim
 
Tepkiler: 0sıfırcı ve DarkredBlue61