Mesaj nasıl kopyalarım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Mesaj nasıl kopyalarım
C hafızasına kayıtlı mesajları d hafızasına nasıl aktara bilirim şimdiden Teşekkürler
 
Menü , mesajlar , ayarlar , diğer , kullanılan hafıza : E (hafıza kartı) seç. Mesajlar taşınsin mi sorusuna evet de......Işini görmesi lazım.
 

Joker.

Üye
    Konu Sahibi
Onu demiyo işte :/
 
Ovi programini kur oradan yedekleyip telefona format atıp yedeği geri yükleyip mesajlari taşımayı deneyin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...