hocam şebeke ile alakalı bi durum.. ben de çok mesajlaşan yoğun telefon trafiği olan biriyim, bu sorunu hemen hemen 10 mesajımdan 3 tanesinde yaşıyorum...
ben yükledikten sonra hepsini kaldırmıştım ama genede sorun devam ediyordu.mecburen flashamak zorunda kaldım. sorun çözüldü.
yalnız dikkatimi çeken ayrı bir sorunda telefon ara sıra donuyor pili çıkartmak zorunda kalıyorum belleden önce hiç böle bişey olmamıştı
arkadaşım telefonun yazılımını yeniden yükle nokia suite ile yükle önemi yok ama yükledikten sonra da microsoft güncellemesini yapma. düzelmiyor başka türlü ben her yolu denedim