Mesaj Bildirimi Engellemesi

    Konu Sahibi
Mesaj Bildirimi Engellemesi
Selamlar güzel formumuzun güzel insanları. Benim naçizane küçük bir sıkıntım var. Gelen mesajların bildirimini yukarı tarafta görmek canımı çok sıkıyor oyun oynarken olsun internette gezinirken falan gözüme batıyor. Bu bildirimi engellemek için herhangi bir ayar mevcut mu acaba yardımlar için teşekkürler iyi forumlar
 

ÖEY

Üye
Benim bildiğim yok.
 
    Konu Sahibi
Doğru bende bilmiyorum bir programda araştırdım ama yok
 
Engellemenin şu an için yolu yok.
Ancak bildirimi parmağınla sağa çekip gözden kaybedebiliyorsun.
 
biz türk insanları eringen oluyoruz abi
 
Üşengeç ile eş anlamlı bir kelime daha

Bu arada mesaj bildirimleri sadece özgür abinin dedği şekilde engelleniyor
 
Ben Denizliliyim bizim orda ne dendiğini desem forumdan atılırım, hatta yurt dışına sürülürüm.
 
Ben Denizliliyim bizim orda ne dendiğini desem forumdan atılırım, hatta yurt dışına sürülürüm.

ÖZelden gönder

Mesaj bildirimi engellenebilseydi, iyi olurdu ama yok.

AMBER ile komple bir kişiyi kara listeye alıp mesajlarını oradan takip edersek bildirimlerini de engellemiş oluruz