Merhabalar :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Merhabalar :)
Merhaba saygıdeğer maxicep üyeleri.bugün forumdaki 1.ayımda konu açmak aklıma geldi.23 yaşında ki Abim açmıştı bu hesabı sonra askere gitti o hesap bana kaldı Neyse adım Ömer 19 yaşındayım.İstanbulda oturuyorum.Gıda mühendisliği okuyorum bir sorunuz olursa gıda ile ilgili çekinmeden sorabilirsiniz 2.sınıfta olduğum için fazla zor olmasın sorular Öyle işte
 
Tepkiler: Amaru Shady

-efşan

Üye
Hoş geldin Kardeşim.
Keyfili Forumlar.
 
hoşgeldin. yeni avatar daha güzel olmuş
 

Del Rey

Üye
Hoşgeldin. 5800 kullanıyorsan, Symbian konusunda soruların olduğu takdirde bana sormanı öneririm.
 

SHS

Üye
hoşgeldin iyi forumlar diliyorum
 

marist

Üye
HoşgeLdiniz .


İyi ForumLar.
 

Emrgncy

Üye
Hoşgeldin keyifli forumlar...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...