Merhabalar :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Pelda-_-

Üye
    Konu Sahibi
Merhabalar :)
Merhabalar Adım Pelda Buraya Fatoşun Tavsiyesi İle Geldim
Burayı çok Sevdim
Sizleri Tanımak İstiyorumm ))
 
Tepkiler: SHS, __xXx__, Dede ve 2 diğerleri

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Tabikide oncelikle hos geldiniz

Tanisalim ben kurtulus belcika'da oturuyorum kirsehirliyim.
 
Tepkiler: Pelda-_-

[ENGİN]

Üye
hoşgeldin pelda iyi vakit geçirmen dileğiyle
 
Tepkiler: Pelda-_-
Hoş geldin pelda
Ben de kerimulcabbar
 
Tepkiler: Pelda-_-

AVA1453

Üye
Vealeykumselam demek isterdim ama istemekle kalıyorum çünkü selam vermemissin

Evet hoş geldin pelda ama böyle bir ismi ilk duyuyorum(sanırım daha önce de bu tür tepkilerle karsilasmissindir . )
 
Tepkiler: Pelda-_-
Pelda t9'da yok
Hoşgeldin
 
Tepkiler: Emrgncy ve Pelda-_-

KayraBey

Üye
Merhaba pelda.ben fatoşun abisiyim.aramiza hoş geldin
 
Tepkiler: FatoŞ ve Pelda-_-

Emrgncy

Üye
Hoşgeldin Pelda
Doğru yerdesin

Cahilliğimi bağışlayın lütfen
Pelda ne mânâya geliyor?

Biraz araştırdım ama ne mânâya geldiğini bulamadım.
 
Tepkiler: Pelda-_-
hoşgeldin
geldiğine pişman olmayacaksın iyi vakit geçirmen dileğiyle
 
Tepkiler: Pelda-_-

u_cosar

Üye
Hoşgeldin foruma
 
Tepkiler: Pelda-_-

ia.phlvn

Üye
Hoşgeldin Pelda
 
Tepkiler: Pelda-_-
Hoş geldin kardeşim isabetli bir tavsiye olmuş. iyi forumlar.
 
Tepkiler: FatoŞ ve Pelda-_-

Pelda-_-

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle Hoş ßulduk... Adımın Anlamı '' Yeni Yaprak Verdi ''
 

MasteLaa

Üye
Hoşgeldin Pelda..İsmini ilk defa duyuyorum ama ilgi çekici sayılır..
Fatoş doğru tavsiye yapmış çok güzel forum eğleneceğinden ve iyi vakit geçireceğinden şüphem yok..
Tekrar hoşgeldin iyi forumlar dostum
 
Tepkiler: FatoŞ ve Pelda-_-

Pelda-_-

Üye
    Konu Sahibi
Öncelikle Hoşbulduk... Adımın Anlamını Soran ARkadaşlar Adımın Anlamı '' Yaprak verdi''...
 
Tepkiler: Emrgncy

Pelda-_-

Üye
    Konu Sahibi
Pelda '' Yaprak Verdi '' Anlamına Geliyor ...
 
Tepkiler: Emrgncy

hero14

Üye
evet aramıza hoş geldin
 
Tepkiler: Pelda-_-

KayraBey

Üye
rambo sanal abiyim ben
 
Tepkiler: FatoŞ ve Pelda-_-
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...