Tuba.Erva
Üye
-
Konu Sahibi
-
İlk defa gereksizlerde görüyorumAyrıca forumda da hiç denk gelmediniz MaxiYaşam öykülerinde görmüştüm tek
Mutlu ol diye yazıyorum
Uğra Uğra Zaten Pek Fazla Kişi Yok
evet kalmadı gercekten kımseyı tanımıyorum artık
İlk defa gereksizlerde görüyorumAyrıca forumda da hiç denk gelmediniz MaxiYaşam öykülerinde görmüştüm tek
Evet Bilirim
Gidenleri Bir Bir Not Ettim
Biraz Eski Sayılır2010
İyilik sen nasılsın ablacan?
Silinmemiş Olmak İsterim, Tabi Unutmuşsundur Sen
yok yok sabıtsın sen
anafor.ck dan haber ver bize
cengiz abi ile olan konuşmalarınızı görmüştüm..ne bileyim bi haberin vardır diye şey ettim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?