merhabaaaa :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
merhabaaaa :)
merhaba ekip
nasılsınız : )
 
Tepkiler: Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Şükür Sen ?
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
cok sukur bende .gecerken ugradım hesabı
 
Tepkiler: Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Uğra Uğra Zaten Pek Fazla Kişi Yok
 
Tepkiler: Tuba.Erva
İlk defa gereksizlerde görüyorum Ayrıca forumda da hiç denk gelmediniz MaxiYaşam öykülerinde görmüştüm tek
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Revengeful

Emekli Yönetici
Mutlu ol diye yazıyorum
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
İlk defa gereksizlerde görüyorum Ayrıca forumda da hiç denk gelmediniz MaxiYaşam öykülerinde görmüştüm tek

artık takılmıorum ondandır sen benı eskıden görecektın yaslandık hey hey
genclere bıraktık buraları


- - - Eklendi - - -

Mutlu ol diye yazıyorum


senınle konusmuyorummmmmmmmm


- - - Eklendi - - -

Uğra Uğra Zaten Pek Fazla Kişi Yok

evet kalmadı gercekten kımseyı tanımıyorum artık
 
Tepkiler: Mesut Aktaş
Önümüzü açıyor düşünceli birisi
 
Tepkiler: Tuba.Erva

doctorrr

Üye
İyilik sen nasılsın ablacan?
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici

Silinmemiş Olmak İsterim, Tabi Unutmuşsundur Sen
 
Tepkiler: Tuba.Erva
anafor.ck dan haber ver bize
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Seni Başkası İle Karıştırmış Sanırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...