Merhaba! MaxiCep Ailesi

G0KTÜRK

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba! MaxiCep Ailesi

Selamun Aleyküm Arkadaşlar.


Adım Savaş '' Bilgisayar Donanım Ve Grafik Tasarımı '' Okudum, Arkadaşlar Herkese Hayırlı Akşamlar Dilerim.. Efendim

Forum'da Kuralları Göremedim Veya Gözümden Kaçmışta Olabılır Bu Yüzden Kusura Bakmayın.. Lütfen

2 Sorum Olacak Sizlere;


1. Sorum
Yapmış Olduğum Grafik Tasarımları Paylaşma İmkanım Var Mı? ( Kurallara Uymam Şartı İle )
2. Sorum
Hesabımı'dakı Resmi jpg Yerine Gif Koysam Sorun Olur Mu?
 
Tepkiler: Silinen Üye 2625978

PALA.

Üye
Aleykümselam, foruma hoşgeldiniz
Kurallar buradadır; Kurallar

Ufak bir ricamız olacak, lütfen aşağıdaki bağlantıdaki gibi her kelimenin baş harfini büyük yazmayın, yoksa aynı kişimisiniz
 

G0KTÜRK

Üye
    Konu Sahibi
Muhtemelen evet oyum eğer rahtsız olduysan gide bilirim adsadasd
 

PALA.

Üye
Yapmış Olduğum Grafik Tasarımları Paylaşma İmkanım Var Mı? ( Kurallara Uymam Şartı İle )
Forumda ilgili bölüm vardır, paylaşımda sorun olacağını sanmıyorum.

Hesabımı'dakı Resmi jpg Yerine Gif Koysam Sorun Olur Mu?
Sorun olmaz, forum kurallarında var gördüğünüz gibi biz de kullanıyoruz

Muhtemelen evet oyum eğer rahtsız olduysan gide bilirim adsadasd
Yok benim için fark etmez
 
Tepkiler: G0KTÜRK

G0KTÜRK

Üye
    Konu Sahibi
Forumda ilgili bölüm vardır, paylaşımda sorun olacağını sanmıyorum.


Sorun olmaz, forum kurallarında var gördüğünüz gibi biz de kullanıyoruz


Yok benim için fark etmez
Eyvallah dostum sağ ol böyle kücük yazınca'da garbime gitti yaa
 
Tepkiler: PALA.
Yazıyı Hazır Sanmıştım Fakat Benim Gibi Birini Görmek Gerçekten Duygulandırdı
Bir Sorun Yok. Zaten Aykırı Bişey Olsa Kaldırırlar. Grafik Derken Nasıl Bişey Onlar