Merhaba arkadaşlar...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Merhaba arkadaşlar...
Enaaammmm ne olmuş maxicep e=)... Unstable01 ben bilen bilir sifremi unuttum uzun zamndr giremiyordum şifreyi tekrar degiştrdm ama hep bi sorun verdi bnde yeni actım bunu kndime=)=) özlemişimm ama cok karışmış sanki yaaww .
 
Tepkiler: Dafny
Ben de uzun zamandır şifremi unuttuğum için giremiyordum. Hakkaten ortalık karışmış biraz.
 
    Konu Sahibi
=) sende hoş geldn evet karşmış ...
 
Hoşgeldiniz, keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle..
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Hoşgeldin ortalık karışmış demeyelimde güzelleşmiş büyümüş neşelenmiş daha bi hoş olmuş demi, keyifli forumlar dilerim şifreni unutma tekrar
 
    Konu Sahibi
hoş buldum teşekkür ederm =) olur unutmam :d ama karışmış kapasitem yetmedi libidom düşük
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
hoşgeldin
hiç ortalık karışmamış sana öyle gelebilir
hiç özlenmeyecek gibi bi forumda değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...