hunterakon
Üye
Merhaba, Ankaradan Blackberry Playbook kullanıcısı
merhabalar.
ankaradan osman ben 24 yaşındayım
siteyi yeni almış olduğum blackberry playbook uma program oyun ararken buldum yararlı bilgiler edineceğimi düşünerek üye oldum geniş bir kitleye sahip bu foruma üye olmaktan mutlu oldum
playbook almayı düşünen arkadaşlar eğer para durumları iyi ise hiç düşünmesin alsınlar o 200 liralık tabletlere 1000 basar kalitesi ismi yeter diyorum başka bişi demiyorum
saygılar
ankaradan osman ben 24 yaşındayım
siteyi yeni almış olduğum blackberry playbook uma program oyun ararken buldum yararlı bilgiler edineceğimi düşünerek üye oldum geniş bir kitleye sahip bu foruma üye olmaktan mutlu oldum
playbook almayı düşünen arkadaşlar eğer para durumları iyi ise hiç düşünmesin alsınlar o 200 liralık tabletlere 1000 basar kalitesi ismi yeter diyorum başka bişi demiyorum
saygılar

