Merhaba, Ankaradan Blackberry Playbook kullanıcısı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hunterakon

Üye
    Konu Sahibi
Merhaba, Ankaradan Blackberry Playbook kullanıcısı
merhabalar.
ankaradan osman ben 24 yaşındayım
siteyi yeni almış olduğum blackberry playbook uma program oyun ararken buldum yararlı bilgiler edineceğimi düşünerek üye oldum geniş bir kitleye sahip bu foruma üye olmaktan mutlu oldum :)
playbook almayı düşünen arkadaşlar eğer para durumları iyi ise hiç düşünmesin alsınlar o 200 liralık tabletlere 1000 basar kalitesi ismi yeter diyorum başka bişi demiyorum
saygılar
 


eşref gümüşsay

eşref gümüşsay

Üye
hosgeldın
 
MeLih_061

MeLih_061

Üye
Hoşgeldiniz , iyi forumlar..
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
hoşgeldin
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Hoşgeldin, keyifli forumlar...
 
Legendary.

Legendary.

Üye
HoşGeldiniz.. :)
 
Topal Pire

Topal Pire

Üye
HoşGeldiniz.
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
Hoş geldin
 
esokmen

esokmen

Üye
Hosgeldin
 

hunterakon

Üye
    Konu Sahibi
hoşbuldum sağolun
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Hoşgeldiniz, keyifli forumlar :tebessüm:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Haydar
Cevap
8
Görüntüleme
6K
Gönüldaş
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
767
Doğuş Pertez


Üst Alt