merak ettim de

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
merak ettim de
admin ya da moderatör nasıl olunuyor
 
Tepkiler: Silinen Üye 623746

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Tavla turnuvası düzenliyoruz ...
1.olan Admin oluyor ...
2.olan moderatör ...
3. olan ise general ...
Ben 3. oldum malesef
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Bu tür konuların yeri burası değil.Konu dışı veya gereksiz mesajlara açarsın bundan sonra sorun olursa..
Maksat,iyi bir üye olabilmektedir.Mod olmuşsun,admin olmuşsun pek bir şey ifade etmez yeter ki iyi bir üye olZaten kendiliğinden gelebilir o zaman yöneticilik.İş üyede bitiyor..Onun için şimdilik planın iyi bir üye olmak olsun

 
BURAYI kendi evin gibi gorerek, butun uyelere karsi seviyeli olarak herseye patlamayip sitem etmeyerek sevgi saygi cercevesinde bilmediklerini dogru yere konu acip ogrenerek, veya olan konudan sorunu yonelterek.
aktif olup paylasim yaparak bildiklerini sunarak vs..

bi msjinda hatirliyorum su neden kaldrildi falan diye sitem etmistin mesela be"nce sitem etmeden daha yumusak bir dille ogrenebilrdin...
 

Aziz™

Üye
güzel açıkladın salih im
 
Öncelikle hesabıma 150TL+KDV değerinde Euro yatırıyorsun.
Daha sonra bana T.C. kimliğini fakslıyorsun. Ödemen onaylandıktan sonra ben hallediyorum
Kabul edersen hesap numaramı özelden göndericem.
 

Dawn

Emekli Yönetici
mazlum öncelikle sitede belli bir geçmişin olacak birazda tanılan bir yüz olman lazım bunun içinde paylaşım yapman emek harcaman gerek bilgi paylasımı yaptıgında adminler diyecekki mazlum süper iş cıkarıyor sitemize faydalı sevilen biri mod yapalım sonra bakcaklarki sen mod olarakta supersin siteye katkın buyuk diyecekler mazlum aldı başını gidiyor siteyi hit yapıyor mazluma adminlik yakışır sonra admin oluyorsun hikaye böyle ama bu sureç bir kaç yıl surebilir
 
Öncelikle hesabıma 150TL+KDV değerinde Euro yatırıyorsun.
Daha sonra bana T.C. kimliğini fakslıyorsun. Ödemen onaylandıktan sonra ben hallediyorum
Kabul edersen hesap numaramı özelden göndericem.


hocam pazarlik payi varmi varsa iletisime gecelim hemen birde fax isi kotu ya ugrasamam ki simdi fax la sana direk 100 kontur birde sms'le atsam tc noyu
 
100 olmaz. Anlaşmadaki herşey 150 veya katları şeklinde olmalı. Yani 150 kontör'e olur en az. Sistem böyle. 150'nin katı olmazsa sistem kabul etmiyor.
O zaman 150 kontör şifresi ve T.C. kimliği'yi gönder kişisel mesajdan, yarın açıyorum.
 
ohalde ben bi dusuneyim donerim size tekrar ayrica cok super ya odemeyi yap yarin admin ol cok iyi de sartlar biraz zorluyor ya hocam 15O kontur 20 21 tl kontur fiyarlarini dusurseler bende hemen admin olaydim
 
Olsun genç üzülme. Paran olunca sende admin olabilirsin
 
Yönetici kadromuz tarafımızdan seçilmektedir. Herhangi bir istekte bulunmadan biz sizi buluyoruz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...