Menopozdayım, Vucudumu Ateşler Basıyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Menopozdayım, Vucudumu Ateşler Basıyor
Soru: 3 yıldır menopozdayım. Vücudumu sürekli ateş basıyor. Çok terliyorum. Doktorun verdiği ilaçları bir süre kullandım, bıraktım fakat ilaç kullanırken de birtakım şikayetlerim oluyordu. Ne yapmalıyım?
Cevap: Kadinlarsitesi.com ‘un sevgili ziyaretçisi, menopoz bazen çok basit şikayetlerle geçiştirilebilir. Bazen de kadını yıpratan tahammül sınırını zorlayacak kadar rahatsızlık veren bir hale dönüşür. Anlaşılan siz 2. gruba giriyorsunuz. yapacağınız bir kadın doğum uzmanına gitmek ve yumurtalıktan çıkan hormonları düşük dozlarla kullanmaya başlamak. Yalnızca ilaçlar bu dönemde yetmez. Yürüyüş, spor yapacaksınız, dengeli besleneceksiniz ve kilonuz varsa vereceksiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

x-scarface
Cevap
0
Görüntüleme
511
x-scarface
Doğuş Pertez
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
585
Doğuş Pertez
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
748
Haydar
Furkan1103
Cevap
1
Görüntüleme
652


Üst Alt