Melo, Galatasaray'ı bekliyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Melo, Galatasaray'ı bekliyor
Bu sezon oynadığı futbolla Galatasaray taraftarının sevgisini kazanan Felipe Melo, tatilini geçirdiği ülkesinde önemli
açıklamalarda bulundu. Milliyet gazetesinin yaptığı
habere göre; Brezilyalı ünlü
radyocu Estevan Ciccone ile
bir görüşme yapan Melo,
geleceğiyle ilgili
düşüncelerini aktardı. Galatasaray'a transfer olamaması durumunda diğer
tekliflerle ilgileneceğini açıklayan Melo, "Juventus ve
Galatasaray arasındaki sözleşmede bulunan satın
alma opsiyonu 10 Haziran tarihinde sona erecek. Bu
süre içinde sonuna kadar bekleyeceğim çünkü
Galatasaray'da kalmak istiyorum. Zaten bunu herkes biliyor. Kulüpten alacağım para konusunda sıkıntı
yaşanacağını sanmıyorum. Bazı kulüpler bana yıllık
daha fazla teklif ediyor." diye konuştu. İtalyan ekiplerinden Napoli'nin kendisiyle ilgilendiğini
dile getiren Brezilyalı, "Napoli benimle ilgileniyor.
Juventus'a Galatasaray'dan daha büyük bir miktarda
bonservis önerdiler. Bana verecekleri ücretleride
garanti ettiler. Tüm bunlara rağmen kalbim ve gönlüm
Galatasaray'da, sarı-kırmızılı ekipte kalmak istiyorum." dedi. Galatasaray tarafından alacağının düşürülmek
istenmesinden dolayı hayal kırıklığına uğradığını
belirten orta saha oyuncusu, "Geleceğimi
Galatasaray'a geri dönecekmişim gibi planlamıştım.
Buna rağmen Juventus ile olan sözleşmem devam
ediyor. Kısa bir zaman içinde gelecek sezon nerede forma giyeceğim netlik kazanır." ifadelerini kullandı. Brezilya basınında yer alan habere göre; Galatasaray
Melo transferi için Juventus kulübüne son olarak 9
milyon avro önermiş durumda. Napoli ise Juventus'a
10 milyon avroluk bir transfer teklifinde bulundu.
 


Heroata

Heroata

Üye
La ben seni fb li sanıyordum :D takımın ne? Seni hep fb forumunda görüyordum
 

Casio Murat

Üye
fedakarlık yapmalı..#
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt