Megapixel Savaşları V2.0

    Konu Sahibi
Megapixel Savaşları V2.0
Arkadaslar yoğun istek üzerine 2megapıksel tellerle cektıgımız telefonların fotolarını buraya koyarak karşılastıralım arkadaslar bu sayede yenı telefon alcak arkadaslarada yardımcı olmus oluruz hadı beyler tellerın basınaa

Önemli not:Arkadaslar lutfen 2mp ceptelefonlarıyla cektıgımız fotoları koyalım arada kalıteli cıkan 6630 fotolarıda yer alabılır ama onemlı olmadıkca 2mp altına dusmeyelım
 
    Konu Sahibi
challenger kasınıyon ha)))renkler super otesı 6630 o yuzden dımı)))))))))
 

ChavRash

Emekli Yönetici
6630 ile çekilen resimde renkler biraz daha dolgun ve göze hoş geliyor. Nokia yine yalandan bir mal üretmiş.
 
rockford bende 6630 dersem kafayı yersin heralde bence renk ve kalite olarak birazda olsa n70 daha iyi
 
<div class='quotetop'>(gorillaz1903 &#064; Jan 24 2006, 02&#58;02 AM) [post=261416]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ikisde çok kötü
[/b][/quote]

Ne yani D600 kötü mü çekmiş ?
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Bu eklediğim 1&#39;inci resimden sonra N70&#39;i, 6670 - 7610 serisi ile de karşılaştırılamayacağı gözler önüne geliyor. 2&#39;nci resimde 6600 ile çekildi.. Her iki resimde 10 Dk. önce çekildi, soğumadı bile..

Not: İlk resimdeki ben değilim, ikinci resimdeki Kezbanım..

6670 ile çekilmiş resim:



6600 ile çekilmiş resim:

 

Gokhan43

Üye
Burun ben de şimdi çektiğim K750i fotosunu koyayım ve aradaki bariz farkı görün.

 
<div class='quotetop'>(ChavRash &#064; Jan 24 2006, 02&#58;14 AM) [post=261423]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Bu eklediğim 1&#39;inci resimden sonra N70&#39;i, 6670 - 7610 serisi ile de karşılaştırılamayacağı gözler önüne geliyor. 2&#39;nci resimde 6600 ile çekildi.. Her iki resimde 10 Dk. önce çekildi, soğumadı bile..

Not: İlk resimdeki ben değilim, ikinci resimdeki Kezbanım..

6670 ile çekilmiş resim:



6600 ile çekilmiş resim:


[/b][/quote]

1. resimde N70 ile ışık farkı var böyle karşılaştırmak adil olmaz diye düşünüyorum
 
D600 ile k750i başarılı ama N70 biraz hayal kırıklığı yaşattı bende
 

bassavci

Üye
k750i harika. kilobaytı da düşük.
 
Yaw kötümüs Bende Almamısım N70 iyiki w800i süper valla video cekmiom telde zaten biraz bi foto eklerim
 

free

Üye
n70 -6630-6680 ile aynı çekiyor zaten resmi genel olarak
o yüzden n70i sevmedim
pahalı ama eğer illa n takıntısı olan n90 almalı bence