Meego nokia nın son şansı arkadaşlar. 2110 dan bu yana,yaklaşık 15 yıldır Nokia kullanıyorum, şu an içerik olarak İphone ya da Androidlerle karşılaştırılabilecek tek Nokia N900, ama tasarım ve pratiklik olarak bence çok gerisinde, 8saat şarj süresi internete bağlı iken tam bir kabus. N900 benim kendi adıma Nokia ya verdiğim son kredi.Bekleyip göreceğiz, ben umutluyum megoo dan. Megoo nokia nın son kurşunu, umarım iyi iş çıkar. Symbian da ısrarını da anlamış değilim Nokia'nın.
Bir zamanlar Erricson ve Panasonic gibi markalar vardı. Pazarın yarısı onların elindeydi. Nokia nın da bu duruma düşmesinden korkuyorum.