Medyanın Yaptığı Doğru mu ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
    Konu Sahibi
Medyanın Yaptığı Doğru mu ??
Arkadaşlar Aktütün Karakolu'na Yapılan Saldırıdan Sonra Hemen Hemen Her Saat Başı Diyarbakır ve Hakkari'den Canlı Bağlantılarla Bize Bilgi Aktarılıyor..

Peki Yazılı ve Görsel Medyanın Daha Aşırıya Gitmesi Doğru mu Sizce ?

Aktütün Karakolu'nda Ne Gibi Değişikliler Yapıldığı...
Karakoldan Canlı Yayınla Askerlerin Günlük Yaptığı İşlerin Gösterilmesi..
Askerlerle Birebir Konuşulması..
Karakolun Akibetinin Ne Olacağı..
Türk Silahlı Kuvvetleri'nin PKK'ya Karşı Nasıl Bir Strateji Geliştireceğini..
Kuzey Irak'a Ne Zaman Girileceğini..
ABD'nin Casus Uçağının Bile Nerelerde Ne Yaptığına Kadar Herşey En İnce Ayrıntısına Anlatılıyor..

İyi de Bundan En Az Biz Kadar PKK da Bilgilendiriliyor..
Sonuçta Haberi Veren Ulusal Kanallarımız ve Gazetelerimiz..
PKK İçin Bu Kanalları İzlemek, Bu Gazeteleri Okuma İmkânı Bulmak Hiç de Zor Değil..

Bir Nevî İstihbarat Sağlıyor Medyamız..


Peki Medyanın Bu Yaptığı ve Medyaya Bu Bilgileri ve Görüntüleri Veren Genelkurmay'ın Yaptıkları Sizce Doğru mu ??
 


grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
bencede...kullanılan silahların gramına kadar vardiler geçen gece....yanlış tabi...
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
bu haberler biraz da onları korkutmak için yapılıyor tek yönlü düşünmemek lazım ;)
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
    Konu Sahibi
bu haberler biraz da onları korkutmak için yapılıyor tek yönlü düşünmemek lazım ;)

Haklı Olabilirsin Ama Medyanın Bunu Düşünerek Yaptığını Hiç Sanmıyorum..
PKK'nın da Bize Karşı Tedbirler Almasını Sağlıyor Olamaz mı ??
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
o çocukların yüzleri gösteriliyor...çarşıya çıkınca ne olacak...hadı buna ne diyeceksiniz?
 

jöly

Üye
aslında medyaya çok fazla detay verilmemesi gerek bence...terörüstlerin ekmeğine yağ sürülüyor gibi geliyor bana medyada çok detaylı haberlerin çıkması...
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
sözde habercilik yapıyorlar...ama magazinle bu aynı şey değil..bu can pazarı..silikon ve botoks patlaması değil...bomba lar patlıyor
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Arkadaşlar ben Hellboy'a yakın düşünüyorum bu konuda. Sonuçta bizim gördüklerimizi TSK da görüyor ve isteseler yasak koyabilirler ki zaten koyuyorlardır bir çok çekime.

Gazeteci eline kamerayı aldığı gibi istediği her şeyi çekemez. Bazen haberlerde duyuyorsunuzdur "şu şu şu oldu ama kanunen yasal olmadığı için yayınlayamıyoruz" diye. Diledikleri her şeyi çekemezler. İstiklal Caddesi'nin göbeğini bile doğru dürüst çekemediler 1 Mayıs'ta değil mi? Bir çok görüntü eksikti o eylemden...

İstendiği zaman yasak konulabiliyor arkadaşlar. Görebildiğiniz görüntüler yalnızca göz dağı vermek, korkutmak, gücümüzü ve korkusuzluğumuzu göstermek için çekilenler. Bu yüzden yerde yatan ölü terörist görüntüsü dediğimde aklınıza bir görüntü geliyor ama yerde yatan ölü Türk askeri dediğimde gözünüzün önüne bir görüntü gelmiyor.

İçiniz rahat olsun Türk askeri gayet akıllı! Bakın bu da bizim asker Hasan, gelin vurun diye görüntüsünü yayınlatmaz. Vardır bir bildiği.
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Allah aşkına, dağa çıkan adam ölmeye çıktığını bilmiyor mu? Neyden korkacak?
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ben Hellboy'a yakın düşünüyorum bu konuda. Sonuçta bizim gördüklerimizi TSK da görüyor ve isteseler yasak koyabilirler ki zaten koyuyorlardır bir çok çekime.

Gazeteci eline kamerayı aldığı gibi istediği her şeyi çekemez. Bazen haberlerde duyuyorsunuzdur "şu şu şu oldu ama kanunen yasal olmadığı için yayınlayamıyoruz" diye. Diledikleri her şeyi çekemezler. İstiklal Caddesi'nin göbeğini bile doğru dürüst çekemediler 1 Mayıs'ta değil mi? Bir çok görüntü eksikti o eylemden...

İstendiği zaman yasak konulabiliyor arkadaşlar. Görebildiğiniz görüntüler yalnızca göz dağı vermek, korkutmak, gücümüzü ve korkusuzluğumuzu göstermek için çekilenler. Bu yüzden yerde yatan ölü terörist görüntüsü dediğimde aklınıza bir görüntü geliyor ama yerde yatan ölü Türk askeri dediğimde gözünüzün önüne bir görüntü gelmiyor.

İçiniz rahat olsun Türk askeri gayet akıllı! Bakın bu da bizim asker Hasan, gelin vurun diye görüntüsünü yayınlatmaz. Vardır bir bildiği.


Peki Hakkari'de, Diyarbakır'da Yolda Mayın Arayan Askerlerin Yanına Sokulup da Konuşmak İsteyen Muhabire ve Bunu Yayınlayan Kanalın Sansürsüz Bir Şekilde Olduğu Gibi Yayınlamasının Ne Gibi Mantığı Olabilir ??

PKK Yanlısı TV Kanalları Bu Haberleri Kendi Haber Bültenlerinde de Yayınlıyorlar.. Hatta Bir Keresinde Alaycı Bir Haber Olarak Yayınladıklarını da İzledim..
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Allah aşkına, dağa çıkan adam ölmeye çıktığını bilmiyor mu? Neyden korkacak?
yok tam olarak korkutmak degil medyanın amacı (bak bizde şu gibi teknoloji var istedigimizde bunu yaparız gibi şeylerle korkutup caydırma amacı var) tabi medyanın bu konuda ne kadar basarılı oldugunu tartısılır
 

jöly

Üye
medyaya yasak geldi zaten...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt