media bar kısayol degıstırme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GrknYavas

GrknYavas

Üye
    Konu Sahibi
media bar kısayol degıstırme
Arkadaslar media bar tusunda gereksız kullanılmayan kısayollar var bunları degıstırmek ıstıyoruym bırkac acılan konuya baktım ama hıc bırsey anlamadım bu ıslerlede ugrasıyorum ama anlamayınca olmuyo ıste . bu ısı yapmak ıstıyorum bana bu konuyo herseyı en ınce ayrıntısıya anlata bılecek var mı ? yardım edersenız cok makbule gecer lutfen
C/sys/bin/frMediaToolbar.dll buna
"frMediaToolbar.dll" bu dosyayı atmam lazım ama dosya yok sys dosyası yok :vur
 


ultrayer6

ultrayer6

Üye
c6 dışında değiştirilemez. Fakat media bar tuşuna basınca media bar yerina farklı bir menü getiren program var ama bence kullanışsız.
 
By_Casparov

By_Casparov

Üye
smart settings kullansana dostum...
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
evet smart settings dediğim oydu.
 
GrknYavas

GrknYavas

Üye
    Konu Sahibi
arkdaslar bılıyorum bu programı ama
herseyın orjınalı guzeldır dıye dusunup orjınelını degıstırmek ıstıyorum
yanı program a fazla sıcak bakmıyorum
 
GrknYavas

GrknYavas

Üye
    Konu Sahibi
orjinalini düzenlemek için alttaki linkten media bar editor programını indir açıklamaları oku ve telefonu flashla:
http://www.maxicep.com/modifikasyon...r-editor-v-0-3-dugmesi-xm-duzenle-499827.html

biliyorum bunu ama onu nasıl uygulayacagımı anlıyamadım sunu yap dıyo ama onu nasıl yapacam hanı gıdıs yolunu bılmedıgım ıcın sorun oluyo orjınal hacklı kullanıyorum ama orda yazan dosyayı bulamadım nasıl bulacaz nerden bulacaz o sorun ıste
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
biliyorum bunu ama onu nasıl uygulayacagımı anlıyamadım sunu yap dıyo ama onu nasıl yapacam hanı gıdıs yolunu bılmedıgım ıcın sorun oluyo orjınal hacklı kullanıyorum ama orda yazan dosyayı bulamadım nasıl bulacaz nerden bulacaz o sorun ıste
anladıgım kadarıyla programı açıyoruz,sol tarafa ekleyecegimiz programın uid nosunu yazıyoruz(app uid wiever programı işine yarayabilir.)sag tarafa programın adını yazıyoruz galba,create a patch diyoruz sanırsam.ve rompatcher autoya koyuyoruz.gibi bişey :D
 
GrknYavas

GrknYavas

Üye
    Konu Sahibi
anladıgım kadarıyla programı açıyoruz,sol tarafa ekleyecegimiz programın uid nosunu yazıyoruz(app uid wiever programı işine yarayabilir.)sag tarafa programın adını yazıyoruz galba,create a patch diyoruz sanırsam.ve rompatcher autoya koyuyoruz.gibi bişey :D

bu sekılde denıyecem bakalım olacakmı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt