MBR Software Eight v3.2[2] Belle Signed 07.03.2014

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
MBR Software Eight v3.2[2] Belle Signed 07.03.2014



Symbian telefonunuzda WP8 Metro Arayüz deneyimi hissedin!

Gerçek işlevleri:

-yeniden boyutlanan fayanslar
-Serbestçe fayans düzenini ayarlamak
-21 kiremit rengi
-Istediğiniz kadar fayans eklemek ve kaldırmak
-OpenVG tarafından sıvı Arayüz animasyonlar
-Telefonun Menü tuşu ile entegrasyon
-Otomatik başlat
-İletişim ve galeri fotoğrafları
-Takvim olayları
-Alarm ile Büyük saat gösterimi

Yenilik v3.2.2
- Takvim olayı ve tarihi takvim karosunda etkin olabilir
- uygulama adları ASCII olmayan harfler hatası
- Hava karosu için sabit bağlantı sorunları
- GPS için hava yer adının gösterme
- Hava ve tahmini depolanması
- C e yüklü değil iken başlatma sorunu düzeltmesi
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:
Tepkiler: horozcu8, ÇaRşI 2387, asigsasi ve 1 kişi daha

asigsasi

Üye
teşekkürler dostum türkçe ye çevirebilecek misin
 

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim, deneyeceğimin dostum. yapabilirsem yüklerim buraya, sana bi zahmet denersin olmuşmu diye
 
Tepkiler: asigsasi

sbilen

Üye
700 Fp2 de denendi, kendi kendine kapanıyor. paylaşım için tşk
 

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
evet bizde fark ettik uygulamada bir sorun var galibaKonuya v3.2.2 versiyonun signed güncelleme dosyası eklendi. v3.00 versiyonun üstüne kurun
 
Dostum bende bu yüklü ama bir sorunum var. Eskiden yüklüyken fotoğraf kutucuğunda DCIM fotoğrafları slayt şeklinde akıyordu fakat telefonu hackledim yeni temalar yükledim sonra kurdum şimdi fotoğraflar gözükmüyor. Fotoğraf ayarlarından da yeniledim ama sonuç yok
 

RedMaker

Üye
tesekkürler türkçesi ne zaman gelir?
 
Teşekkürler

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Darqos

Üye
Teşekkürler ama bunun türkçesini yapmanı bekliyorum herkes için
 

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
İsterdim ama telefonumu elden çıkardım nokia kullanmıyorum artık, telefonsuz çevireyim dedim olmadı. programdan atıp duruyor. uygulamayı kontrol demediğim için bulamadım nedenini.
 

Darqos

Üye
İsterdim ama telefonumu elden çıkardım nokia kullanmıyorum artık, telefonsuz çevireyim dedim olmadı. programdan atıp duruyor. uygulamayı kontrol demediğim için bulamadım nedenini.
Telefondan türkçeye çevirme programı varsa link atsana
 

metyuu

Üye
    Konu Sahibi
Ben bilgisayarla RSCeditör ile çeviriyorum telefon için yok. sitede bulabilirsin
 
Tepkiler: Darqos