maxiye neler olmuş...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

iremm

Üye
    Konu Sahibi
maxiye neler olmuş...

MAXİDE OLAY
 

Nazy

Üye
ne varki bunda
anlamadım
 

iremm

Üye
    Konu Sahibi



YA LİNKİ YENİLEDİK ÜFFFFFFFFFFFF BEEEEEEE BİDAHA BAKALIM AYRICA SUNU ANLADIM BAŞLIĞA BAKIP HMN ATLAYAN ARK.LAR NAZY VE SERVAN
 

Nazy

Üye
rencide etmek gibi olmasın ama bu daha önce verilmişti
 

Altun.

Üye
ben hala bişi anlamadım
 

mservank

Üye
forumda yine isyan çıkmış
 

mservank

Üye
aa ,irem yine tükürmüş
 

Altun.

Üye
walla 5 dk bekledim bişi olmadı bende firefıx warf sanırım ondan bişey olmuyor olabilir..
 

Ozan

Admin
Güzelmiş teşekkürler ..
 

xkadir61

Üye
arkadaşlar birisi bu konuyu aydınlatsın. neler oluyor yaw benimde adım var pankartlarda.
 

DiaBLoS

Admin
Teşekkürler. Hoş olmuş..İçerisinde bende varım DiaBLoS Falan yazıyor orda nedemek oluyor çözemedim aydınlatabilir misin? Yapımcı olarak İremm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...