Maxistar diye bi yarışma.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fLuke!

Üye
    Konu Sahibi
Maxistar diye bi yarışma.
Ben de katıldım da buraya konu açıp oy toplama olayı varmış.Oy karşılığında verebileceğim bişe yok isteyen oy atsın.
 

onlinq

Kapalı Hesap
yarismanin konusu ne?
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
herkes birbirene oy veriyor. Kazanan 1 aylık maxistar kazanıyor
 

CABBAR

Üye
Evet miting alanımız burası belediyeye sorduk burayı gösterdi
 
Bana 10 puan verene bir şeyler ayarlarız
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Maxi star ne ? Nasıl kazanıyoruz ne yapmamız gerek ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...