MaxiRehber - Mobil GPUlar

klongs

Üye
overclocklusu daha güçlü değilmi

- - - Eklendi - - -

overclocklusu daha güçlü değilmi güç olmasada eşittir hünkarım naptın sende
 

cyber

Üye
adreno 205 ile 4s in gpu su eşit mi yani vay be
 
    Konu Sahibi
overclocklusu daha güçlü değilmi

- - - Eklendi - - -

overclocklusu daha güçlü değilmi güç olmasada eşittir hünkarım naptın sende

Overclocksuz yani standart konumda Adreno 205 de PowerVR sgx540 da 28 milyon polygon çiziyor.Overclocklarsak tabiki daha güçlü olur.İşlemci saat hızı da çok önemli imiş.

- - - Eklendi - - -

adreno 205 ile 4s in gpu su eşit mi yani vay be

Hayır iPhone 4s PowerVR sgx543 mp2 kullanıyor.Yani çift çekirdekli ve uzaktan yakından alakası yok.
 

cyber

Üye
hmm tamam o zaman
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

saasc

Üye
ee en guclu andreno 320 ıse keske s3 320 koyup fıyatını 100 tl artırsalarmıs tabı bıde 3000 lık batarya lazım olacak yanı +200tl (ortalama) 2 yil kimse yenemez belkide
ama sunu unuttum seneye s4 satamazlar keske telefonlara opsiyoneller koysalar
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

klongs

Üye
piyasada adreno 320 yok ki neyi koysun samsung
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

cyber

Üye
samsung mali604 müydü neydi onu koyması gerekiyordu ama mali 400 e overclock yaptı sadece
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

pRime.

Üye
millet hala nokia'nın lumia pureview'lara adreno 320 koyacağını sanıyor. çok beklersiniz diyorum.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
konu için saol over clock lu mali 400 S3 yani adreno uyunları vs kaldırırmı yoksa uyum hatası olurmu ( buraya yazıyorum forumda bulamadım çözünürlüğü düşük program oyun vs yi yüksek çözünürlüğe yüklersek ekran kaplamıyor bunu nasıl kaplatırız ? )
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

Uruloki

Üye
Şimdilik evet.Ama PowerVR sgx Seri6 çıktığında rakip tanımaz.


Adreno 205'e eşit.

- - - Eklendi - - -



Hayır hünkarım 205.220 Tegra 2'den güçlüNaptın...

ucmayin hunkarim tegra 2 nin gücünü adreno ile karşılaştırmayin.


ayrıca şu an ve tegra 4 gelene kadar en güçlü mobil gpu GeForce ulp dir ki yaptıkları ve yapacakları bunun kanıtıdır ki eğer dediklerini en iyisi olsa snapragon s4 filan kullanmazlarmiydi google ve microsoft kendi tabletlerinde ayrıca power vr lerin neden bu kadar iyi olduklarınıda söyleyeyim ios Optimizasyonu bunu anlamak için aynı seriyi kullanan cihazlarla ios cihazlarını karsilastirabilirsiniz
 
Tepkiler: Cihanî Sultan

MasteLaa

Üye
LG 4X alası geliyor insanın Sultanım sen çok şey biliyormuşsun
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
-PowerVR sgx530: Adreno 200 ile 205 arası
performans verir.3D amaçlı yapılmıştır.
Günümüzdeki tüm hd oyunlar için
yeterlidir.Nokia N900,N9 ve Samsung
Galaxy S(GT-i9003) gibi orta segment
cihazlarda bulunur.

burada benim optimusumu unutmussun

- - - Eklendi - - -

bu arada iphone 4s akiskanligini powervr ye borclu
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
    Konu Sahibi
Ekleyeyim hemen.
LG 4X alası geliyor insanın Sultanım sen çok şey biliyormuşsun
Çoğunu pRime'dan öğrendim.
Ben uçtuğumdan değil , Quallcomm'un resmi açıklaması bu.Tegra 3 , evet şuan en güçlüsü ama PowerVR'nin 6. Serisi çıktığında kafa kafaya gitmek şöyle dursun geride kalacatır.Ayrıca Apple'ın yaptığı gibi özelleştirilmiş kombinasyonlarla belki mevcut gpu-cpu kullanılarak da geçilebilir.Bu konuda emin değilim ama.

Mali GPU'lar için yazılmışlarla uyumludur - ki Android'de Adreno için yazılanı Mali'ye de yazarlar.Ha şu olur , adam Unity 3d motoruyla yazılmış bir oyunu Mali'ye uyarlayamayabilir.Ama Galaxy SIII gibi bir cihaz varken öyle birtakım oyunlar seni sıkıntıya sokmaz.Ayırca ekrana küçük gelen uygulamaların nasıl tam ekran yapılacağı konusunda bilgim yok.Bilen söylesin lütfen.
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
Allah razı olsun Serdar abiden o zaman çok şey öğrenmişsin kardeşim
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
    Konu Sahibi

Allah razı olsun Serdar abiden o zaman çok şey öğrenmişsin kardeşim

Tabiki Allah razı olsun bana çok şey öğretti.Burdaki bilgilerin %70'ini -örnek telefonlar hariç- ona sorarak/onun söylemesiyle öğrendim.
 
Tepkiler: MasteLaa
PowerVR sgx530: Adreno 200 ile 205 arası
performans verir.3D amaçlı yapılmıştır.
Günümüzdeki tüm hd oyunlar için
yeterlidir.Nokia N900,N9 ; Samsung Galaxy
S(GT-i9003) ; LG Optimus P970 gibi orta
segment cihazlarda bulunur.


tamm oldu insanin tegra 3 e gecesi geliyor
 
    Konu Sahibi

350 milyon polygon...()Ama ben daha güçlülerini bekliyorum.(Çünkü şuan alma gibi bir ihtimalimiz yok.)