maxipuanlarım gelmedi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ßurçiN

Üye
    Konu Sahibi
maxipuanlarım gelmedi?
bu akşam bi süri mesaj attım maxipuanım hala 480 inanmazsanınz hesaplayın stop etti kaldı
 

DiaBLoS

Admin
Sohbet bolumlerınde gereksız msj konu dışı msjlarda maxipuan artmıyor.
 
Sohbet bolumlerınde gereksız msj konu dışı msjlarda maxipuan artmıyor.

güzel düşünce bence artmasın nolcak ki bak Diablos un şimdi tavana fırlamıştı öle olsaydı kendisi çok gereksiz konuşurda

(şakadır alınmayınız)
 

elmyra

Üye
bu akşam bi süri mesaj attım maxipuanım hala 480 inanmazsanınz hesaplayın stop etti kaldı


evet anlasılan maxipuan için mesaj yazıyormuş öyleyse söyleyelim paylaşıma daha çok maxipuan veriyorlar
 

DiaBLoS

Admin
Bu tür ufak sorunları yöneticilere pm ile ulaşarak giderebilirdiniz? Böyle başlık açmanız tepkilere yok açabilirdi ve nitekimde açtı..Neyse sorunun cevabını aldınız.saygıLar
 

recepali

Üye
Maxi puan içinmi Mesaj yazıyordunuz???

Çok haklısın Nazy yaw sıf maxipuan için mesaj yazıyorsan hiç yazma kardeşim neden bu sitedesin ha doğru ya kontör veriyolar eğer derdin kontörse vereyim sana kontör maxipuan için değil paylaşmak için msj yaz
 

Nazy

Üye

 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...