MaxiOkey Turnuvası (Eşleşmeler)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
MaxiOkey Turnuvası (Eşleşmeler)





Maxiokey Turnuvası

Öncelikle yarısma bölümünde düzenledıgım ilk yarışma

konuyu titizlikle açıyorum

umarım Eğleniriz

Yarışmada ödül falan yok hiç öyle bısey beklemeyın

Tamamen Eğlence amaçlıdır


Gelelim Açıklamalara ,


Turnuvaya katılmak isteyen üyeler eşli olarak katılacaklar,

kendi eşini belirleyerek katılmak istiyorum
dedıkten sonra konuda katılımını onaylayacağım..

Diğer yarışmada olduğu gibi kazanan eşler bir üst tura yükselecek ,kaybedenler yarışmaya veda edecek..

Sonunda final oynanacak..herkes az cok bılıyor zaten daha önceki yarışmalardan ..

Kimler katılabilir ?


Katılımcı arkadaşların
En az yüzbaşı rütbesinde olması yeterlidir.





ÖNEMLİ !! ツツ


Katılan arkadaslar Aktıf üyeler olursa özellıkle konuyu takıp edıp müsaıt olacak kişiler cok makbule geçer

süreklı arkadaslar bu aksam müsaitmısınız

yada hadi ne zaman oynayacaksınız dıye dığer üyelerı bekletmeye gerek yok.

Bu konuda anlayıs gösterecegınızı umuyorum

Genellıkle akşam oynanıyor sabah herkesı işi gücü oldugu ıcın bunuda es gecmeyelım..

Eğer katıldıktan sonra yıne aynı seyler olacaksa

katılan kişi ve eşi diskalife Edilecek .

bunun için eşine de büyük pay düşüyor uyarma ve sorumluluk alma açısından malum ıkısıde yanacak elenme olursa

Turnuva Başladıktan sonra

Sıraya göre ayarlandıktan sonra katılımcılar arasında

En fazla
2 gün oynamak ıcın bekletme süreniz var ek olarak

çünkü bu durumda cok can sıktı dığer turnuvalarda

eğlenelım derken sıkılmaya gerek yok


katılım süresi dıger konulara baktımda acemi oldugum ıcın bu konuda genelde 1 hafta süre verılmıs o civarda

ben daha kısa tutacağım cuma günü gece yarısında katılım biter: )


En Çok Sorulan soru oyun nerede oynanacak

Mynette tabiki de : )


Katılım Süresi: 26.01.2012 - 29.01.2012

KATILIMLARI ALAYIM


tuba-erva/

minoo/


_siyabend_/


/by_gablin/








 
Tepkiler: minoo ve Tuba

minoo

Üye
Arkadaşlar bu konu da bir önceki avatar yarışmasına benzesin istemiyorum. O yüzden Tuba ile konuştuk, anlaştık. Konuyu 'Gereksizler' bölümüne kopyalıyorum. Orda istediğiniz gibi muhabbet edebilirsiniz. Katılımlar sonrasında bu konu da güncellenecektir.
İyi oynayan kazansın şimdiden. Başarılar katılanlara.
 
Tepkiler: Revengeful ve Tuba.Erva
Yaz Beni

----------Eklendi @ 01:38:04 ---------- Yazıldı @ 01:37:13 ----------

Pınar Da Oynayacak Mı Onla İyi Oynuyodum Ben
 
Tepkiler: minoo ve Tuba.Erva

minoo

Üye
Ben de oynayacam tabii ki kambersiz düğün olmaz Ama önce etrafa bir göz atmam lazım eş için
 
Tepkiler: Tuba.Erva
yazma beni. Hiç beceremem
 
Tepkiler: Tuba, Tuba.Erva ve minoo
haa nerden oynucaz peki
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
mynette dur onuda ekleyım soran cok cıkar sımdı
 
ha mynet.Standart okey mi oynucaz renkli muhabbeti olcakmı
 
Tepkiler: Tuba.Erva



Beni yazma diyen tek kişisin


----------Eklendi @ 01:43:33 ---------- Yazıldı @ 01:43:00 ----------



Ya nee

Ne güzelmiş yav yarışma konusunda ölümüne boş mesaj yazmak

Gel İkimiz Oynayalım Öncekinde Olduğu Gibi
 
Tepkiler: Tuba.Erva
peki benm eski hesabımda yüzbaşı idim katılabilir miyim
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
peki benm eski hesabımda yüzbaşı idim katılabilir miyim


Aaa arda oldumu sımdı
kayıplara karıstın sen harbı görunce şaşırdım
yoktun kac zamandır
sımdı gönlum katılmandan yana
ama evet desem böyle bırkac kısı daha cıkarsa onlara ne dycem

kurallara göre yok demek zorundayım onun ıcın kusura bakmazsın ıns
 
Tepkiler: minoo
hatta binbaşıymışım
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...