Maxikazan büyük Yarışma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
ben kimler katılabilcek onu merak ediyorum :D
 


haltie

haltie

Üye
sadece 24 yaşındakiler:ehe
 
Freestyle.Cod

Freestyle.Cod

Üye
:D :D olamaz
 
amon35

amon35

Üye
Merak ne güzel şey :hmmm
 
Godfather

Godfather

Üye
OOHHH 8800 :D Çakma felan değil değilmi hani 300 TL ye satılıyorya her yerde çakması :ehe Bende katılıyorumm :D
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
Şimdiden başarılar dilerim;)
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
aaaaa kuzen sen niye katılmıyorsun:ehe

ben katılıyorum yazın beni oraya,yarışma neyse kabul ederim puahah:kop::ehe:kop:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Evet arkadaşlar yarışmada kural şuymuş bazı üyelere gizli mesajla soru yollayıp soruyu veriyorlar onlarda konuya yazıyor soruyu ilk cevaplayan doğru cevaplarsa sorunun cevabını bilen 10 soruyu soran 5 puan alıyor bu bu hafta boyunca devam edecek konudan ayrılmayın yani...:D

Bana ilk soru geldi ve şöyle:

Maxicepdeki 2004 üyelerindenden en çok mesajı olan kimdir ilk cevaplayan 10 puanı alacak hadi bakalım...
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ben de varım :)
van_hoijdonk yazmıştır ...
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
:kop::kop:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Erkenden 1 Nisanınızı kutlayım dedim...:DKurbanımda Enes oldu...:D
Bu anı ölümsüzleştirelimde belki mesajını siler...:D

Tebrikler Enes 10 bin ytl...:ehe

2.Soru Ajdarın en popüler şarkısı...:D :D :D

:ehe:ehe:ehe
 

Ekli dosyalar

TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Anaaaa köt oldum :ehe
Ulan fena yedim yaa :ah :ehe
Çıkıta muz o da :d:
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
:kop:Yanlış oldu bak 5 puan gitti nane nane olacaktı cevap...:D:ehe
 
!!!MotorHead!!!

!!!MotorHead!!!

Üye
bende katılmak istiyorum:D:D:D ne zaman açıklancak kurallar yaww
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ben de diyorum bu ne biçim bir soru :ehe
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
:ehe:ehe:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çalsin intikam çanları :eller::ehe
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
ula enes bunalımdayken güldürdün beni helal olsun sana allah razı olsun
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Yarışma hakkında ufacık bir bilgi bile verilmedi ki her türlü şakaya açıktı :D
Piyango da bana vurdu :D
Bir daha da hiçbir yarışmaya girmem :)
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
merak canlari:islik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt