MaxiKampanya -2-

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

maxibrk

Üye
Işte ben atıyorum
hiç umudum yok ama
 

ardaaga

Üye
bu internet paketleri yarın geçersizmi olcak
 

ardaaga

Üye
bu internet paketleri yarın iptal mi olcak
 
ah be 4 snylede olmazki tebrikler gokhan148
1 ağustosa kadar sanırm
 

maxibrk

Üye
Tebrikler arkadaşım
Teşekkürler maxicep (bizi mesaj gönderilene kadar heyecanlandırdığın için)
 

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kazanan arkadaşlarımızı tebrik ederim Sürprizlerimiz devam edecek arkadaşlar, bizi izlemeye devam ediniz
 

zibidi39

Üye
pusuya yatmış apaçiler.zibidi39,ogıziverson,darülmendep,ardaaga,ilo53,tksharmely(hakem olarak bulunuyo heralde ),brk2008,gokhan148(tebrıkler),losturcos. benım ne ısım var burda acaba hattım vodafone

 

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bizi sorman normal de misafirlerin ne işi var acaba orada
Aramıza bekliyoruz misafirler
 

zibidi39

Üye
onlarda dıger cep forumlarının yonetıcılerı fıkrı calıolar
 
pusuya yatmış apaçiler.zibidi39,ogıziverson,darülmendep,arda aga,ilo53,tksharmely(hakem olarak bulunuyo heralde ),brk2008,gokhan148(tebrıkler),losturcos. benım ne ısım var burda acaba hattım vodafone
 
gönderdiğiniz şifreyi 5010 a gönderdim msj geldi ''gönderdiğiniz msj hatalıdır,tekrar yazıp gönderin fln filan işte ne olcak şimdi
 
 

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
gokhan148 üyemize tekrardan şifre gönderilmiştir, sorun giderilmiştir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...