gecegezgini_06
Üye
-
Konu Sahibi
-
Çünkü değişen kadro yapısı (giden yöneticiler) zaten daha çok veya öncelikli olarak cep telefonları ile ilgili bölümlerde aktif yöneticiler degildi.
Ben de bazı şeylere çok üzüldüm, biraz da başkaları üzülsün hep ben hep ben olmaz Adem"Bazıları hariç" denmediği için üzerime alınıyorum ve bu cümleye çok üzüldüm.
Böyle birşey olmadıgı için yorum yapmıyorum sanırım farklı bir foruma yazacaktınen güzeli adminlerin akrabalarını mod yapması.
ilginc dııl aslında ve kucuk bı sorunda dııl cunku uye kaybı kucuk bı sorun olamaz basıt cozumu varsa bulsunlar ben sadece sorunu soyledım cozumu onerdım cozum yonetıcılere kalmısilginç bir sorun basit bir çözümü var
bence senın dedıgınde dogru kadır kıymet bılmeyen var ama bunada bı cozum onerısı yok veya uygulanmıyo bunada bı cozum bulmalı bence ama onerı ıle sorunları dıle getırerek olur bu sadece sorunu soyleyıp cekılmekle olmaz benceBknz; Son üç ayda yaptığım moderasyon ve sonyericsson dahil belirli aralıklarla dosya paylaşımlarım. ( ki üç aydan çok daha eski bir süre önce ayrılığı görmüştüm )
Seni üzen gidiş ise beni üzen kadir kıymet bilinmemesidir, ha ortalık karıştırıp gitti denebilir benim için, haşa güven ve güvensizlik arasında kalıp önümü göremediğimde giderim. ( saygı-sevgi çerçevesi içerisinde )
degısen var aslında ama gorulmeyen veya gorulmek ıstenmeyıyor cunku bu forumun asıl amacı cep telefonlarıdır dıger bolumler ılavedır ve dıger bolumlerın yonetıcısı olupta ceptelefonlarının olmaması cok garıptır bence..Yönetim olarak çok da degisen birşey açıkcası yok son zamanlar adına konusuyorsak ..
Çünkü değişen kadro yapısı (giden yöneticiler) zaten daha çok veya öncelikli olarak cep telefonları ile ilgili bölümlerde aktif yöneticiler degildi.
Bknz; Son üç ayda yaptığım moderasyon ve sonyericsson dahil belirli aralıklarla dosya paylaşımlarım. ( ki üç aydan çok daha eski bir süre önce ayrılığı görmüştüm )
Seni üzen gidiş ise beni üzen kadir kıymet bilinmemesidir, ha ortalık karıştırıp gitti denebilir benim için, haşa güven ve güvensizlik arasında kalıp önümü göremediğimde giderim. ( saygı-sevgi çerçevesi içerisinde )
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?