Maxicepte 4 Yaşıma Girdim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Maxicepte 4 Yaşıma Girdim
6 Kasım 2005 arkadaşım sayesinde tanıdım aslında sonra dostlukları aile ortamını görünce bir ilk üyenin bırakamadıgı bir hisse kapıldım...Çnkü herdakka maxicep.comda olmak istiyordum...ilk girdigim zamanlarda 20 bin üye şimdi 400 bin üye görüyorum bu mutluluk verici

Evet 4 yaşım diyorum..Çnkü bu sitede büyümek güzel...Acısıyla tatlısıyla sıcaklıgıyla herşeyiyle bu sitede herzaman oldum ve çok şey yaşadım...Gerek yönetici oldum gerek üst seviyedeki rütbemi korudum...ama herzaman büyüklerime saygı yaşıtlarımla dostlugumu kardeşligimi ve küçüklerime sevgiyi kaybetmedim..Çok kişi tanıdım çok dostluklar gördüm abilerim ablalarım oldu arkadşlarım çogaldı anlatılmaz bu tat

DJOGUZ >djous > ouSsS > ouSahin... olarak kaldım eskisi gibi paylaşımcı bir üye olamasamda en azından siteye hep destek verdim..hep yanında oldum...yöneticilikten uzaklaştırıldım yine siteyi bırakmadım..cezalar aldım yine bırakmadım..kendi istegimle banlandım yine döndüm..iç birzaman siteden karşılık beklemeksizin Ercan abimin deyimiyle hep asil üye oldum

neyse çok uzattım sanırım...Herkeze bu tadı tatması dilegiyle Herzaman maxicep te olmam dilegiyle...Ve herşey için tşk ederek ben bu siteyi bırakmıcagımı sölemek güzel bişe

Eger kusurum varsada af buyrun

Saygılarımla
 

DiaBLoS

Admin
Gerçekten forumda bulunan değerli saygılı asil arkadaşlarımdan biridir oğuz

Nice yıllara maxiceple oğuzum
 

xkadir61

Üye
nice yıllara diyelim o zaman.
darısı bizim başımıza
 

omayra

Üye
Nice yıllara Oğuz, iyi ki varsın
 

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
teşkkür ederim
 

Ozan

Admin
Nice yıllar daha buralarda bizlerle olman dileğimle.
 

POWER

Üye
Nice yıllara Oğuzum Ercan abin için "Asil Üye" sin hala. Seni çok seviyorum biliyorsun kısmet olur inşallah gelir yüzyüze de görüşürüz. Sen benim kardeşimsin bunu unutma. ha arada aktifliğini aramıyor değilim ama neyse o da olcak inşallah ..

Kısacası iyiki varsın Oğuzum
 

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Saolasın Ozan abi


Ercan abimle aramızda gerçekten abi kardeş bagı oldu tşk ederim yorumun için İnş. eski aktifligimi ve paylaşımcı üyeligimi geri kazanmak istiyorum

Romantik Prens sanada saol kardeşim
 

Praetor

Emekli Yönetici
Nice yıllara beraberce
1yıl bile ne kadar uzun geliyor insana, benim da 6 ayım dolamadı s
 

elmyra

Üye
Daha nice yılllara Oğuz
 

jöly

Üye
oğuz sana hayırlı olsun daha nice senelerde de maxicepte olursun diye mesaj yazarken farkettim de ben de 4. yılıma girmişim...seninle aynı zamanlarda üye olmuşuz...zaman zaman ayrılıklar olsa da maxicepte olmak maxicepte paylaşımcı üye olmak güzel...ayrıca 4 sene içinde 2 kere ayın üyesi seçilen tek üyeyim galiba...
 

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Nice yıllara beraberce
1yıl bile ne kadar uzun geliyor insana, benim da 6 ayım dolamadı s

birgün bir bakmışsın 6 yıl olmuştur

Daha nice yılllara Oğuz
abLacım banlı yorumun bile beni mutlu etti tşk ederim

Oğuz nice seneler maxiceple

tşk ederim


hep beraber


seni yakından tanımasamda maxicep için ne kadar degerli bir üye oldugunu anlamamak elde degil...paylaşımcı bir üyelige sahipsin ve olgun bir kişilige buda seni tanımadan sevmeye yol açıyor ablacım..ayın üyeligini hakeden birisin
 
hayırlısı olsun nice nice yıllara
 

jöly

Üye

teşekkür ederim Oğuz...
 
Her Ne Kadar Yorumlardaki Sert Tavrınla Seni Tanısam da Açık Sözlülüğünle Hep Takdir Etmişimdir..

Eminim Benim Gibi Diğer Arkadaşlar da Senin, MaxiCep'in En Kaliteli Üyelerinden Biri Olduğunu Düşünüyorlardır..

Nice 4 Yıllara ouSahin..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
2K