ouSahin
Üye
-
Konu Sahibi
-
Nice yıllara beraberce
1yıl bile ne kadar uzun geliyor insana, benim da 6 ayım dolamadıs
abLacım banlı yorumun bile beni mutlu etti tşk ederimDaha nice yılllara Oğuz
Oğuz nice seneler maxiceple
nice yıllara
oğuz sana hayırlı olsun daha nice senelerde de maxicepte olursun diye mesaj yazarken farkettim de ben de 4. yılıma girmişim...seninle aynı zamanlarda üye olmuşuz...zaman zaman ayrılıklar olsa da maxicepte olmak maxicepte paylaşımcı üye olmak güzel...ayrıca 4 sene içinde 2 kere ayın üyesi seçilen tek üyeyim galiba...
seni yakından tanımasamda maxicep için ne kadar degerli bir üye oldugunu anlamamak elde degil...paylaşımcı bir üyelige sahipsin ve olgun bir kişilige buda seni tanımadan sevmeye yol açıyor ablacım..ayın üyeligini hakeden birisin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?