Gerek yardımlaşma, gerek üslublu tartışma, gerek bazı eksik gedik için uyarı olsun, gerek ara ara gırgır şamata derken buralara kadar geldim daha bu bişey değil 20.000 mesajlılarda var + Hiç bir zaman mesaj kasma yapmadım yapmamda bunu da belirteyim
e iş güç yok askerlik kapıda ne yaparsın hele ki 1 tek erkek arkadaş çevren yok evden milyonda bir çıkıyorsan sanal alemden başka çaren yok boş mesaj yerine çoğu arkadaşımıza yardımlaşmayla vakit geçiriyorum yani elimden geldiğince de yararlı konular açıp aktifliğimi korumaya çalışıyorum