MaxiCep'te 2. Yılım Dolmuş

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
MaxiCep'te 2. Yılım Dolmuş
Zaman ne kadar hızlı akıp gidiyor. 2. Yıl dolmuş haberim yok
02.07.2008 - 02.07.2010

Siz benden memnun musunuz bilemem ama ben burada sizlerle olmaktan dolayı çok mutluyum. Hadi kutlayalım bunu (=


 
Tepkiler: Nadir, M3L!H, Mehmet ve 1 kişi daha

BktsBcr

Üye
ben senden çok memnunum adminimNice 2 yıllara inşallah
benimde 1 ayım kaldı
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Tebrikler eh işte idare eder ne iyi ne kötü yuvarlanıp gidiyoz napalım mecburen sen biz sana katlanıyoz
İyiki varsın
 

Aziz™

Üye
valla kardeşim kendi adıma konuşuyorum senin gibi birini tanımak güzel birşey iyiki varsın diyorum..
güzel işler başarıyorsun heleki 2. yılını doldurmuşsun ne güzel birşey..
kendi adıma ve senin adına sevindim..nice 2. yıllara hep beraber inşallah..
 

aLone

Üye
ben senden eskimiyim ne
 
ne dedin duyamadım 2 .ssenen mi hayırlı olsun senden okdara çabuk kurtulabileceğime inanmıyordum zaten ama bu aralar o uzun yazılarından ortalık göremedim roman mı desem destan mı desem
napalım katlanıyoz artık
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ben senden çok memnunum adminimNice 2 yıllara inşallah
benimde 1 ayım kaldı
Teşekkürler Seni de kutlayacağız yakında
Tebrikler eh işte idare eder ne iyi ne kötü yuvarlanıp gidiyoz napalım mecburen sen biz sana katlanıyoz İyiki varsın
Yuvarlanalım o zaman hacı
Sen de iyi ki varsın
Sağol Aziz'im. Ben de seni tanımaktan dolayı mutluyum. Bir tane daha adam çıktı ayın üyeliğini elinden aldığım fena mı
aLσηє;2458616' Alıntı:
ben senden eskimiyim ne
Bak bu üye de benden eski : danayim 04.04.2008 girişli.
Hatta bu daha da eski : danalar 26.11.2007.
Ve hatta hatta bu DANA 10.12.2006 tarihinde üye olmuş. Senden benden eski... Ama mesajı bile yok Sen haline şükret
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bayağıdır tanıyorsun herhalde beni
Teşekkürler
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Biz vermiyoruz siz kazanıyorsunuz
 

aLone

Üye
şaka yapıyorum ata abi ya
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ben de
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sağol
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
şimdi hakkında uzunca bir makaLe yazmak vardı ama cümLeLer yetersiz kaLırdı İnsanLığının ve yaptıkLarının yanında seni anLatmaya

İyiki tanımışım seni , tanışmışız iyiki .. Tebrik Ederim Üstad
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Güven'im iki kelimen yeter ya Sağol, varol!.. Bilmukabele kardeşim!.. Ben de iyi ki tanımışım seni
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Zaman ne kadar hızlı akıp gidiyor. 2. Yıl dolmuş haberim yok
02.07.2008 - 02.07.2010

Siz benden memnun musunuz bilemem ama ben burada sizlerle olmaktan dolayı çok mutluyum. Hadi kutlayalım bunu (=



Tabi ki memnun değiliz
2 sene oldu ha?Yaşlanmışız adamım sen ona bak
Benim de 3 olacak az kaldı
Hep beraber nice yıllara inşallah.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...