Maxicepi bırakıyorum

Praetor

Emekli Yönetici
Kuyruk acıları nasıl çıkıyor ortaya baltayı zamanında sana vurdum tabi sıkıntın o

Tamam hatun beni rezil kepaze etti mahvetti tarihi fark oldu
Yok usta sen kendini taşa kayaya vurmazsın. Vursan vursan karaya vurursun

Rezillik üstünden edebiyat yapmayalım paşam Rica ederim...

Neyse kabul ettiğine göre sorun yok.
Bir dahaki maça inşallah
 

ANIL

Admin
 
Tepkiler: minoo, Cezzbedici3, CanKartaL ve 2 diğerleri
Yok usta sen kendini taşa kayaya vurmazsın. Vursan vursan karaya vurursun

Rezillik üstünden edebiyat yapmayalım paşam Rica ederim...

Neyse kabul ettiğine göre sorun yok.
Bir dahaki maça inşallah

Bak yaa.Allah kimseyi sizin klavyenize düşürmesin.Yandı valla
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi

Praetor

Emekli Yönetici
Haltieee, peki bir şey soracağım...

Sen MaxiCep'i bırakıyorsun da MaxiCep seni bırakıyor mu?..
 
Tepkiler: haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Bırakmıyor sağolsun sağolun bende bırakmıyorum ama öyle bisey yok
 
Tepkiler: vapur dumanı

Praetor

Emekli Yönetici
Buluştugumuz yerde dış mihraklar ortaya çıktı
Seni çok boş bıraktım şeklin semalin değişmiş bir ara.doldurum o boşlukları

Bizim şeklimiz şemalimiz yerinde, sen hafızanda oluşan boşlukları doldur önce

He bir de şu rengini değiştirsen iyi edersin

Hem kel hem fodul
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi

Bizim şeklimiz şemalimiz yerinde, sen hafızanda oluşan boşlukları doldur önce

He bir de şu rengini değiştirsen iyi edersin

Hem kel hem fodul

Hem kel hem fodul tipler iş yapıyor kalsin bu renk güzel
 
belki 10 sayfadır sohbetinize baktım kendimden geçtim İlahi halit abi

- - - Eklendi - - -

Neden ben konuşunca herkes susuyor

 
Tepkiler: Cezzbedici3, vapur dumanı ve haltie

doctorrr

Üye
yemin ediyom msn e çevirdiniz burayı