Site kategorilerini mümkün oldugunca arttırıp uzatmamak istiyorum aslında çünkü üyeleri bu gerçekten sıkıyor bende çogu sitede üyeyim heryerde admin degilim sonucta bir üye gözünden bakarsak, forumun girişinde alta dogru bitmeyen bir kaydırma gerçekleştirdigimiz siteler var

Ve o sitelere 2 günde 1 giriyorum ama kısa ve öz ama daha aktif bir o kadar da site var onlar daha rahat , sanki çok kategori insanı sıkıyor
ancak...
Önerinizi dikkate alacagimdan emin olabilirsiniz