maxicepe yenilik

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

n70mania

Üye
    Konu Sahibi
maxicepe yenilik
moderatörlere bir öneri sunucam!!!

forumumuzda sorunlar ve çözemler adı altında baslık açılsa konuların daha düzene gireceğini sanıyorum bazı arkadaşlar sorunlarını yanlış başlıkta açıyor konular kayıyo


sizce yanlışmı düşünüyorum!!
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Forumumuzda sorunlar, çözümler derken yani site hakkında olan sorunlardan bahsediyorsunuz. Zaten bu bölüm onun için. Tek bir başlık yerine (mesajların karışması vs) durumlarından dolayı böyle herkesin önerisini ve sorununu yazması daha uygundur kanaatimizce.


Eğer başka bir sorun ve çözümlerden bahsediyorsanız biraz daha detaylandırabilirseniz iyi olur. :oke:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Site hakkında olan sorunlardan bahsetmiyor Ahmet. Genel anlamda "Sorunlar ve Cevaplar" adında bir bölümden bahsediyor arkadaş.

Ama bahsini ettiği bölüm açılırsa 100'lerce sayfa uzar gider. Kim bakacak o kadar sayfaya? Eğer ki her bölümün kendine ait bir "Sorunlar ve Cevaplar" adlı alt bölümleri olursa iş değişir.
 

worldcild

Üye
Ama bahsini ettiği bölüm açılırsa 100'lerce sayfa uzar gider. Kim bakacak o kadar sayfaya? Eğer ki her bölümün kendine ait bir "Sorunlar ve Cevaplar" adlı alt bölümleri olursa iş değişir.


o işte bayagı külliyuetli yaws:) boşwer böle daha ii bnce site karıstıkca takıp etmek zor oluo gercekten .zaten gunde fazla onlıne olamıyoz:):oke:
 
Ozan

Ozan

Admin
Site kategorilerini mümkün oldugunca arttırıp uzatmamak istiyorum aslında çünkü üyeleri bu gerçekten sıkıyor bende çogu sitede üyeyim heryerde admin degilim sonucta bir üye gözünden bakarsak, forumun girişinde alta dogru bitmeyen bir kaydırma gerçekleştirdigimiz siteler var :) Ve o sitelere 2 günde 1 giriyorum ama kısa ve öz ama daha aktif bir o kadar da site var onlar daha rahat , sanki çok kategori insanı sıkıyor

ancak...

Önerinizi dikkate alacagimdan emin olabilirsiniz ;)
 

worldcild

Üye
Site kategorilerini mümkün oldugunca arttırıp uzatmamak istiyorum aslında çünkü üyeleri bu gerçekten sıkıyor bende çogu sitede üyeyim heryerde admin degilim sonucta bir üye gözünden bakarsak, forumun girişinde alta dogru bitmeyen bir kaydırma gerçekleştirdigimiz siteler var :) Ve o sitelere 2 günde 1 giriyorum ama kısa ve öz ama daha aktif bir o kadar da site var onlar daha rahat , sanki çok kategori insanı sıkıyor

ancak...

Önerinizi dikkate alacagimdan emin olabilirsiniz ;)
hocam dıkkate alda bı alt forumda ac mesela!!! yanı bu ana sayfamızın suankı durumu cok ii yanı ıdeal..uzamöası herkes ıcın kötu olur emınımkı bu tabı benım fıkrım...siz yıne benıde dıkkate alın;) alt foruma atarsanız szüper ötesi olur:)
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
benimde bir önerim var
buyrun.....


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt