Maxicepe Nasıl Geldiniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mAd_girL

Üye
    Konu Sahibi
Maxicepe Nasıl Geldiniz
defectorun sayesinde yane o söylemişti
 
walla 6600 ı ilk aldığım zamanlarda telefona bi kaç dosya yuklemek için gelmiştim dahada çıkamadım
 

hidayet

Üye
ben bir telefoncunun bu siteye devamlı girdiğini görmüştüm bende girdim beğendim ve üye oldum
adama daha sonra nick ini sordum adam beni sitede göremezsin ben sadece dosya indirip çıkıyorum demezmi
 
Soru: MaxiCep'e nasıl geldiniz?

Cevap: Gökten zembille indim!
 

DeLmIrA

Üye
wala cok kullandıgım cep sitesine alternatifti orası geçici sureyle servis dısı olunca buraya daha fazla girer oldum...öle öle bi alıştık mailimden önce i acıorum artık
 

katibim

Üye
bende diğer malum sitelerden tavsiye alarak baktım,bakış o bakış tam 1 yıl olmuş.
 

cllgr

Üye
cep telle ilgili program araken geldik,o gün bugündür burdayız. alışkanlık yaptı ,kopamıyoruz
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Açılacağını zaten biliyordum..
Negayla 1 seneyi geçen arkadaşlığımız var dolayısıyla..


Açıldı ve üye olduk yönetici olduk vs vs..
 

midnight

Üye
6630 alacaktım,google'dan aradım maxicep'in forum sayfalarından birine yönlendirdi...Baktım o zamanlar 6630 ve 3230 kavgası vardı,bir iki gün izledim kavgaları.. ...telefonu aldıktan sonra üye oldum..baktım sitede tartışmalar falan,hoşuma gitti.. ..giriş o giriş baktım ki forumda yazmaya başlamışım..
 

cemux

Üye
arkadaşım tawsie etti!!!
 

slayer

Üye
tam hatırlamıyorum
yahoo gruplarından link yada google yardımıyla buldum....
 

oteb

Üye
Telefon alacaktım, sanırım bir başka siteden linkle tanıştım, iyi ki de tanışmışım...
 

jöly

Üye
arkadaşım tofym sayesinde üye oldum iyiki olmuşum diyorum
 
BENDE GOOGLEDAN BULDUM PROGRAM ARARKEN Bİ GİRDİM Bİ DAHA ÇIKAMADIM BAĞIMLILIK YAPIYO
 
kuzen girmiş çok beyenmiş banada gel dedi bi dahada çıkamadım
 

Caine

Üye
sitedeki ibonline hep maxiye takılırdı. yanlış değilsem sne 2004 tü ve bana send ekayıt ol ol ol dedi. dayanamadım kıramadımda bi üye olayım dedim. oldumda epey zaman boş geçirdim. sonra bir girdim çıkamadım
 

ibonline

Üye
ilk 6600 almıştım, birde bluetoot aldım, nette vardı ama site yoktu.Hep arayıştaydım google saolsun beni bu ortama kavuşturdu.Nerdeyse üyeliğimin birinci yılına geldi ve hala ilk bağlanırkenki heyecan var.
ama ilerliyen günlerde olmayacam sebebini bir kac arkadaş biliyor
İyi geceler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...