Maxicep'e Bir Binbaşı Daha :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CEREN

Üye
mustafa adımı acıklıyorum senı daha fazla merakta bırakmıcam
C E R E N & N A L A N ikinçi ismimi pek sevmem aslında severım ama
sen yınede ceren de olurmu??
yoksa bozuşuruz
tekrardan tebrıkler
 
    Konu Sahibi
mustafa adımı acıklıyorum senı daha fazla merakta bırakmıcam
C E R E N & N A L A N ikinçi ismimi pek sevmem aslında severım ama
sen yınede ceren de olurmu??
yoksa bozuşuruz
tekrardan tebrıkler

Valla Çok Teşekkür Ediyorum Ceren Nalan.. Çok Merak Ediyordum.. Ama Bilmişim..

Tamam Ceren Derim.. İki İsmin de Çok Güzel Bence Gizlemene Gerek Yok.. Tabi Senin Tercihin..

Tekrar Teşekkür Ederim..
 

CEREN

Üye
Valla Çok Teşekkür Ediyorum Ceren Nalan.. Çok Merak Ediyordum.. Ama Bilmişim..

Tamam Ceren Derim.. İki İsmin de Çok Güzel Bence Gizlemene Gerek Yok.. Tabi Senin Tercihin..

Tekrar Teşekkür Ederim..
ne demek rica edrim vazifem
gizlemek değilde kötü bi anısı var
kımse bana kolay kolay nalan demez diyemez kırarım vallah kafalarını
hadı yıne insaflı yanıma denk geldın
 

mservank

Üye
Nalaaaaaaaaannnnn pardon yanlış konuymuş
 

Ozan

Admin
Biz de aramızda olduğun için sana teşekkür ederiz ..
 

mservank

Üye
belki başka nalanlar da vardır
 

CEREN

Üye
ŞUAN BEN VARIM DME İSTEMIYORUM YAW CİDDİ CİDDİ SOPA GELECEK HA
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...