'Patron
Üye
-
Konu Sahibi
-
bıdaha bı denıycem bakalm. bu arada oğuz mesajların dolmus mesaj atamıyorum sana boşalt mesaj kutunu istersen.
yeni gürünüm çok iyi ama sanırım crome de tam yüklenmiyor
yeni görünümün neresi iyi bence eskisi daha iyiydi allahtan bu geçiciymiş yenisi gelcek umarım güzeldir
ohh iyiiçime su serptin hacı ya .. ben de kalıcı sanmıştım
bunu duzelte bılıosunuz sanrm ben gordum ama denemedm isteyen denesın. forum ayarlarını duzenleye geliyoruz. en aşağıda (oralarda biyerde işte ) bi sekme var'--Maxicep Alpha' yazıo ona tıklayın mobil var bide standartı kullan var. sanrm standart eskı halıne getırıor. denemedm gerçi ama.
ya bu gorunum cok karısık gelıyor ıstedıgımız yerlere gırıpcıkmakta zorluk cekıyorum
ben güzel olacağını ümit ediyorum.çünkü çok hızlı bir çalışma var.her an her dakika bişiler geliyor gidiyor değişiyor..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?