The Shadow
Üye
[emoji41]
ne kadar da siddete meyilliyiz![]()
konuyu kirletmeyelim beyler![]()

Etiketlemişki. Nickini yazmış. Bu arada 2 dk gusül al.Beni yanlış etiketlmişsin@@Serhan diye olacaktı lütfen ama
![]()
Böyle bir konu mu bekliyordun dostum? Paylaşıldığı gibi mesaj atmışsın.Yaz beni yaz en başa
3 kamyon çimento![]()


Ne kadar işsizsiniz.
Etiketlemişki. Nickini yazmış. Bu arada 2 dk gusül al.
Böyle bir konu mu bekliyordun dostum? Paylaşıldığı gibi mesaj atmışsın.
![]()
@serhan değil @serhanKimseyi etiketlememiş. Herkesin NİCKİNİ yazmış. @serhan da senin nickin.

@serhan değil @serhan![]()

