toprakumit
Üye
-
Konu Sahibi
-
sevinçle siniri bi arada yaşamak bu msj'a bakmak gibi bişe olsa gerek
Yav konunun baslıgını okudum dedım noluyo
Sonra okuyunca
Gece saatin 01.07 si olmuş... Ben yatıyorum arkadaşlar herkese ii geceler
Yarın yola çıkacam o yüzden dinlenmem lazım bu nedenlede maxicepten çıkıp yatmam lazım
Bazıları sevinecekti ama neyse diyorum... Ve Notta ekliyeyim... Hiç bir kuvvet beni maxicepten ayıramaz
bende gerçek sandımmGerçek Sandım Yav
Haber merkezimize ulaşan son bilgilere göre, "toprakumit'in", "maxicep'ten ayrılıyorum" başlığını gören vatandaşlar galeyana geldi. Anayasa Mahkemesi'nin "siteden ayrılamaz,ayrılırsa siteyi de toprakumit'i de kapatırız anasını satayım" kararına rağmen bu başlığı açan toprakumit büyük bir kaosa neden oldu. Halk sokaklara dökülmüş durumda. Üstüne benzin döken, çocuğunu camdan sallayan vatandaşlar herkesin yüreğini ağzına getirdi.İçişleri Bakanlığı mesajın başlığını gören herkesin konun geri kalan kısmını okumadan sokağa döküldüğü için böyle bir kaos oluştuğu kanısında.
Ayrıca yabancı sermaye de hızla ülkemizden çekilmeye başladı. Bu kaosun ülkemize bir günlük faturası 250 milyon dolar oldu. Borsa 25.000 seviyelerini gördü.Euro 3.10Ytl, Dolar ise 2.70 Ytl rekorlarını kırdı.Toprakumit'ten ise hala bir açıklama gelmedi. Umuyoruz ki en kısa sürede bu kaos ortamı sona erer.
Kaynak: MUHA(Maxicep Uydurma Haberler Ajansı)
Hocam yüreğime iniyordu ya. Bizi burada tutup da kendi nereye kaçıyor dedim kendi kendime, ta ki mesajı okuyana kadar.Aman bir yere kaybolma.
Gerçek Sandım Yav
çok kötüsün..böyle şakalar yapma biz seni seviyoruz
Korkuttun bizi toprak abi
bende gerçek sandımm
Daha öncede birisi böyle bir şaka yapmıştı ondan tecrübemiz var anladım şaka olduğunu
Zaten sen maxicepi bırakıp bir yere gidemezsin
"eller ayırsa bile, kollar ayısa bile, yollar ayırsa bile,
biz ayrılamayız" şarkısını benden komutanıma armağan olsun ,
Haber merkezimize ulaşan son bilgilere göre, "toprakumit'in", "maxicep'ten ayrılıyorum" başlığını gören vatandaşlar galeyana geldi. Anayasa Mahkemesi'nin "siteden ayrılamaz,ayrılırsa siteyi de toprakumit'i de kapatırız anasını satayım" kararına rağmen bu başlığı açan toprakumit büyük bir kaosa neden oldu. Halk sokaklara dökülmüş durumda. Üstüne benzin döken, çocuğunu camdan sallayan vatandaşlar herkesin yüreğini ağzına getirdi.İçişleri Bakanlığı mesajın başlığını gören herkesin konun geri kalan kısmını okumadan sokağa döküldüğü için böyle bir kaos oluştuğu kanısında.
Ayrıca yabancı sermaye de hızla ülkemizden çekilmeye başladı. Bu kaosun ülkemize bir günlük faturası 250 milyon dolar oldu. Borsa 25.000 seviyelerini gördü.Euro 3.10Ytl, Dolar ise 2.70 Ytl rekorlarını kırdı.Toprakumit'ten ise hala bir açıklama gelmedi. Umuyoruz ki en kısa sürede bu kaos ortamı sona erer.
Kaynak: MUHA(Maxicep Uydurma Haberler Ajansı)
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?