Salihyet
Üye
-
Konu Sahibi
-
benim dertli olduğum konu türkçenin yanlış kullanımı... bi kaç kelime mesela:
yalnız (L, N'den önce), yanlış (L, N'den sonra), herkes, egzoz, aşçı, bahçıvan... ha bi de:
'DAHİ ANLAMINDAKİ DE AYRI YAZILIR!'
Buyrun burdan:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
(gece gece esti öyle anlamadım)
esiyoR arasıraarasıra mı ara sıra mı ? birleşikti dimi ?
iyi şekilli yazmana gıcık olmam ama "ğ" harfimiz de bizimdir, atmayalım, kullanalım.. "ğ" yerine "q" harfini kullanırsak zavallı "ğ" harfini ne yapacağız, nerde kullanacağız Değil mi güzel kardeşim?
ναη_нσιנ∂σηк;459475' Alıntı:Ara sıra bildiğim kadarıyla ayrı yazılır. Bende dikkat ederim yazım kurallarına ama daha çok ciddi konularda bakıyorum.
ben hızLı yazDıqım için ve şekiLLi yazmak istediqim içinßöLe yazıoRum
k.ßakmayın ve yanLışta anLaMayın
Ben de hızlı yazarım ancak Türkçe imlâ hatası da yapmam. Senin bahaneni hızlı yazmak değil de alışkanlık diye değiştirelim.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?