Maxicep Samsun Buluşması

    Konu Sahibi
Maxicep Samsun Buluşması
Samsun merkezde bir buluşma ayarlayabiliriz. Samsundan isteyen üyelerimiz konu altına yazabilir. Konuşuruz teknolojidir belki siyasettir muhabbet olabilir. Mekan da ayarlarız
 
arabalı olmasın sonra üstünüze kırarsınız falan :P
 
Tepkiler: finike_ru, one_useR_0007 ve Silinen Üye 2625978

MAERKEK

Admin
Çok uzak
 
Tepkiler: Dobraokuyucu
Kalpler Yakın Olsun Yeterki ( Lpgliler BUnu Beğendi)
 
Tepkiler: Dobraokuyucu

PALA.

Üye
Ağaaaaa: "Mitoya gittiğini anlamadım mı sibop ? "
Üniversiteye okumaya gitmiştir, ancak bir gecede başka forumlara sevdalanmış olabilir. Üniversiteye gitmişse sorun yok, ancak başka forumlara gitmişse yazık olur verdiğimiz emeğe
 
Tepkiler: MAERKEK

MAERKEK

Admin
Üniversiteye okumaya gitmiştir, ancak bir gecede başka forumlara sevdalanmış olabilir. Üniversiteye gitmişse sorun yok, ancak başka forumlara gitmişse yazık olur verdiğimiz emeğe
Ben başka forumlara da gittim. Bulabilirsiniz beni hatta bulanlar var.
 
Üniversiteye okumaya gitmiştir, ancak bir gecede başka forumlara sevdalanmış olabilir. Üniversiteye gitmişse sorun yok, ancak başka forumlara gitmişse yazık olur verdiğimiz emeğe
Bu forum bırakılmaz. Bırakılacak gibi değil. Bağlaç olan de ayrı yazılır der ban atarlar zaten diğer forumlarda. Ya da Mustafa Kemal Atatürk'e hakaret ederler sende dayanamaz patlarsin yine ban atarlar.
Mesaj birleştirildi:

Ben başka forumlara da gittim. Bulabilirsiniz beni hatta bulanlar var.
Nerelere gittiniz hocam, bir selam verelim.
Mesaj birleştirildi:

Gerçi bazen benim de terk edesim geliyor buraları aleme rezil olduk zaten.
 
    Konu Sahibi
Bırakmadım ama okul biraz zorluyor vizeler vs. Bu ara daha çok gireceğim sınavlara kadar.
 

PALA.

Üye
Ben başka forumlara da gittim. Bulabilirsiniz beni hatta bulanlar var.
Başka yerde bulmak sorun değil, burada bulamamak sorun. Yazık verdiğimiz emeğe en az 🦃 🦃 🦃 🦃 🦃 🦃 bu kadar hindiden kurtardık moderatörleri
 
Tepkiler: Baydırman, Dobraokuyucu ve MAERKEK
Benim de forumlarım var hiç birine doğru dürüst bakmışlığım yok.
 
Tepkiler: Dobraokuyucu ve MAERKEK

MAERKEK

Admin
Başka yerde bulmak sorun değil, burada bulamamak sorun. Yazık verdiğimiz emeğe en az 🦃 🦃 🦃 🦃 🦃 🦃 bu kadar hindiden kurtardık moderatörleri
Hindileri sen kış kışladın demek
 
Tepkiler: Dobraokuyucu

PALA.

Üye
Hindileri sen kış kışladın demek
Ağa üç kuruş için hindiyle tavukla mı uğraşalım, gel gör ki durum bildiğin gibi değil, azgın hindiler burda da rahat durmuyor, siz hastaneye sevkini yapın, bi şekerine baktıralım, dişilere dokunmayın onlar yumurtluyor

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: Baydırman, MAERKEK ve Dobraokuyucu