bu arada bizim çakırkeyf Halit kirli gelmiş..onun uyuz olduğum bir avatarı vardı sarı kafalı,dişi düşük sonra değiştirdi de kurtuldum..yoksa Halitle değiştir diye dövüşecektim..


Allah hepimizden razı olsun
--------------- Ekleme ---------------
Gelmişmi Halit
benim cevabım:2 dosyanın unsigned olanları yokmuydu . yüklediğin programlar zaten signed yapılmış ama senin telefonun için. bundan dolayı diğer kullanıcılarda sertifika kısıtlama gibi hata veriyo.


Düşünsenize şuan beraber olsaydık heralde gülmekten bayılırdık acile zor yetiştirirlerdi bizi kim yetiştirecekse oda ayrı konu
durun bir olayım daha..
benim cevabım:
anlamadım..ben signedlı vermedim arkadaşım..sen öyle zannediyorsun..![]()





' sen öyle Zannediyorsun ' offff 

Arkadaşlar ben kaçar hepinize iyi geceler


Hoş geldin Hasan...Ben geldim![]()

Hoş geldin Hasan...![]()
Amcam illede tutturdu tombala oynayalım diye 4tl ile girdim 30tl ile çıktım 
Ben geldim![]()
Hoş geldin Hasan , yani Kayseri ' den biri giderse diğeri gelir diyorsunuz![]()
hoşbulduk 
vayy kerata sen tam Kayserili oluşsun..Hoşbulduk abiAmcam illede tutturdu tombala oynayalım diye 4tl ile girdim 30tl ile çıktım
![]()


konuda takılı kalmasın , titreşim gönderelim
![]()




vayy kerata sen tam Kayserili oluşsun..![]()

