Samsunspor
Emekli Yönetici
tamam sağolasın bir ara teşekkürü veririm..

Gececileremi gidiyoruz
Geçelim mi ,senin için zor olmaz değil mi Mehmet cepten yani.. onaylarsanız geçelim
tamam sağolasın bir ara teşekkürü veririm..

Gececileremi gidiyoruz
Hiç uyku yok valla




hemşo ne olduysa orda oldu zaten..2 gündür koptuk biz..artık Güven peşimde her mesajıma bakıyor,her konumu izliyor..Nadir müzik programı paylaşmış s60v5 bölümüne orda biri ekolayzır mı bişeyler demiş iyi makara yapmışınız adamı azeri yapmışınız çok güldüm yav

evet Allah arkadaşlığımızı bozmasın..Kalp kalbe karşi galiba
hemşo ne olduysa orda oldu zaten..2 gündür koptuk biz..artık Güven peşimde her mesajıma bakıyor,her konumu izliyor..![]()


buferlı olsa daha iyi olurmuş 


Kalp kalbe karşi galiba

evet Allah arkadaşlığımızı bozmasın..
